Reviews στο διαδίκτυο: Πως τις βλέπουν άνδρες και πως οι γυναίκες;
Από το ιστολόγιο αυτό έχουμε δει ξανά πως τα reviews στο διαδίκτυο κατέχουν ξεχωριστή θέση στην καρδιά κάθε αγοραστή. Ωστόσο, όπως είδαμε στις online αξιολογήσεις και το πως λειτουργούν άνδρες και γυναίκες, κάθε φύλλο τις αξιοποιεί διαφορετικά.
Λένε, ότι οι γυναίκες είναι καλύτερες στην οικιακή οικονομία. Αντίθετα οι άνδρες είναι γνωστό, ότι τηρούν το μέτρο. Παρόλα αυτά, εάν συνδυάσουμε τις ποιοτικές ιδιότητες του ενός και του άλλου φύλλου, τότε φτιάχνουμε τον ιδανικό καταναλωτή! Από αυτή την άποψη έχει ενδιαφέρον να δούμε διαφορές στον τρόπο που αντιμετωπίζουν τα reviews στο διαδίκτυο. Έτσι μπορούμε να διαμορφώσουμε καλύτερα το καταναλωτικό μας alter ego!
Γιατί… μετράνε οι απαντήσεις των επιχειρήσεων στις αξιολογήσεις
Η εταιρεία Moz διεξήγε έρευνα για να εντοπίσει τους παράγοντες, που επηρεάζουν την κατάταξη των τοπικών επιχειρήσεων. Αρχικά η έρευνα βρήκε, ότι υπήρξε αύξηση κατά 2% των διαδικτυακών αξιολογήσεων τα τελευταία χρόνια.
Επιπρόσθετα σύμφωνα με την έρευνα, το να απαντήσει μια επιχείρηση στις αξιολογήσεις, και δη στις πρόσφατες, δείχνει, ότι είναι ενεργή και δραστήρια. Με αυτόν τον τρόπο χτίζει η επιχείρηση μια σχέση εμπιστοσύνης με τον πελάτη και υπάρχει αλληλεπίδραση. Κάτι, που λαμβάνει θετικής αποδοχής από το κοινό και… αυτό βγαίνει προς τα έξω. Συγκεκριμένα είναι εμφανές στην κατάταξη της επιχείρησης ανάμεσα στις προτιμήσεις του κοινού.
Εκτός όμως από το κοινό υπάρχει και κάποιος άλλος, που το εκλαμβάνει θετικά. Ναι, σωστά μαντέψατε: Ο αλγόριθμος της Google! Όταν βλέπει μια επιχείρηση να απαντά σε αξιολόγηση του κοινού, κατατάσσει την επιχείρηση πιο ψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Απαντήσεις επιχειρήσεων στα reviews στο διαδίκτυο: Κουτσομπολιό ή ενημέρωση;
Έχετε ακούσει κι εσείς εκείνους, που λένε, ότι οι άνδρες είναι πιο κουτσομπόληδες από τις γυναίκες; Στην περίπτωση των reviews στο διαδίκτυο πράττουν μάλλον σοφά.
Συγκεκριμένα υπάρχει ένα ποσοστό, περίπου 80%, που διαβάζει πάντα αξιολογήσεις πριν κάνει μια αγορά. Από το ποσοστό αυτό, το 37% διαβάζει και τις απαντήσεις των επιχειρήσεων στα reviews στο διαδίκτυο. Αυτοί είναι οι άνδρες. Το αντίστοιχο ποσοστό στις γυναίκες φτάνει το 20%.
Άλλωστε ο τρόπος, που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις μια αξιολόγηση, δείχνει και τις αξίες τους. Αυτές οι τελευταίες είναι κάτι, που αφορούν καθέναν μας, γιατί μαρτυρούν πως θα αντιμετωπίσει μια εταιρεία και εμάς σαν πελάτες. Μην ξεχνάμε, ότι αρκετές επιχειρήσεις δεν αντέχουν τις αξιολογήσεις. Προχωρούν στη δαιμονοποίηση όσων γράφουν reviews customer experience αμφισβητώντας την αξιοπιστία τους.
Αρνητικές και θετικές αξιολογήσεις: Τι λένε άνδρες και γυναίκες;
Επίσης ενδιαφέρον έχει το σε ποιο είδος reviews στο διαδίκτυο πρέπει να απαντούν οι επιχειρήσεις. Εδώ το συντριπτικό 63% των γυναικών, υποστηρίζει ότι πρέπει να απαντούν στις αρνητικές αξιολογήσεις. Ίσως μέσα από τη διαχείριση μιας αρνητικής κριτικής η εταιρεία δείχνει το ποιόν και τις αρχές της.
Από την άλλη οι άνδρες σε ποσοστό 58% εκτιμούν ως σημαντικότερο το να απαντούν σε θετικές αξιολογήσεις οι επιχειρήσεις. Κοινός τόπος μεταξύ των δύο φύλων υπάρχει; Βεβαίως! Κάπου συμφώνησαν και οι δύο. 30% ανδρών και γυναικών συγκλίνουν στο ότι οι επιχειρήσεις, πρέπει να αντιμετωπίζουν και τα fake reviews.
Στο σημείο αυτό να υπενθυμίσουμε το άρθρο σχετικά με το πως να ξεχωρίζετε τα fake reviews.
Επομένως αν κρατάμε κάτι από κάθε φύλλο είναι ίσως το να ελέγχουμε και τις απαντήσεις των επιχειρήσεων στις αξιολογήσεις και δη στις αρνητικές. Για να μπορούμε να διαβάσουμε όμως reviews στο διαδίκτυο, απαραίτητη προϋπόθεση είναι και να γράφουμε.
Δώστε πολύτιμες πληροφορίες για εκείνους, που τις αναζητούν εδώ.
Πηγή φωτογραφίας άρθρου: Designed by Freepik