Οι Αξιολογήσεις μου: Με τι κριτήριο τις καταχωρούν άνδρες και γυναίκες;

Designed by Freepik

Οι Αξιολογήσεις μου: Με τι κριτήριο τις καταχωρούν άνδρες και γυναίκες;

Γυναίκες ή άνδρες; Ποιοι έγραψαν τα reviews που ξεχωρίσατε τόσο, ώστε να τα αποθηκεύσετε στις αξιολογήσεις μου; Εύλογα βέβαια απορεί κανείς, τι σχέση έχει ποιος έγραψε τις αξιολογήσεις μου, εφόσον βοηθούν να πάρω μια απόφαση. Επίσης προσφέρουν χρήσιμες πληροφορίες από ανθρώπους, που έχουν ήδη κάνει μια αγορά. Οπότε έχουν γνώση του πράγματος για το οποίο μιλούν.Η ουσία όμως είναι, ότι ο τρόπος που αξιολογεί κανείς ένα προϊόν ή μια υπηρεσία διαφέρει στα δύο φύλλα. Και κάπου εδώ έχουμε μια αποκάλυψη: Όλα όσα κατανοούμε ως στερεότυπα, αποκτούν και επιστημονική τεκμηρίωση. Εκτός βέβαια από το ότι οι άνδρες ήρθαν από την Άρη και οι γυναίκες από την Αφροδίτη. Ακόμη δεν υπάρχει απόδειξη για κάτι τέτοιο.

Φως στο μυστήριο του γυναικείου και ανδρικού εγκεφάλου

Άνδρες και γυναίκες διαφέρουν στον τρόπο με τον οποίο αποφασίζουν να κάνουν μια αγορά. Αντίστοιχα καθένας μας διαχωρίζει ως σημαντικές τις αξιολογήσεις μου με διαφορετικά κριτήρια βάσει φύλλου. Γι’ αυτές τις διαφορές υπεύθυνη είναι η δομή του εγκεφάλου μας. Οι εγκέφαλοι των δύο φύλων είναι αλλιώτικοι, κάτι που τους εφοδιάζει με ξεχωριστές ικανότητες.

Σύμφωνα με έρευνα, που έλαβαν μέρος 1000 ενήλικες, ο εγκέφαλος των ανδρών έχει περισσότερες συνάψεις μέσα στο καθένα από τα δύο ημισφαίρια. Αυτό ενισχύει τις δεξιότητες της κίνησης. Αντίθετα οι γυναίκες έχουν περισσότερες συνάψεις μεταξύ των δύο ημισφαιρίων, κάτι που ενδυναμώνει τις δυνατότητες της ανάλυσης και της ενσυναίσθησης.

Για να γίνει κατανοητή η διαφορά μπορούμε να κάνουμε την εξής εικόνα: Στους άνδρες τα δύο ημισφαίρια έχουν καλύτερη σύνδεση από μπροστά προς τα πίσω, ενώ στις γυναίκες από δεξιά προς αριστερά. Αυτό υποστηρίζει η επικεφαλής της έρευνας, Ragini Verma, επίκουρη καθηγήτρια ραδιολογίας στην ιατρική σχολή του Πανεπιστημίου της University of Pennsylvania. Επειδή οι άνθρωποι λειτουργούν με προκατάληψη σχετικά με τα δύο φύλλα, η καθηγήτρια επέστησε την προσοχή όλων, ώστε να αποφεύγουμε τις γενικεύσεις. Τα παραπάνω μας βοηθούν να καταλάβουμε με τι κριτήρια αποφασίζει κάθε φύλλο ποια reviews αποθηκεύει στις αξιολογήσεις μου.

Αξιολογήσεις μου: Οι άνδρες εστιάζουν στον στόχο, οι γυναίκες στο ταξίδι

Γνωρίζοντας περίπου πως δουλεύει ο εγκέφαλος των δύο φύλλων κατανοούμε και πως ψωνίζει και πως αξιολογεί.

Στο σημείο αυτό έχει ενδιαφέρον να δούμε τα κίνητρα και συναισθήματα πίσω από τα reviews customer experience.

Έτσι όταν κάνουν μια αγορά οι άνδρες εστιάζουν στο να εξυπηρετήσουν κάποιον στόχο, κάποια ανάγκη τους. Αν αυτό συμβεί, είναι ικανοποιημένοι από την αγορά τους και οι αξιολογήσεις τους είναι ανάλογες. Πως το ερμηνεύει αυτό η επιστήμη; Απλούστατα! Οι άνδρες χρησιμοποιούν περισσότερο το αριστερό ημισφαίριο, δηλαδή την πλευρά της λογικής και της επεξεργασίας δεδομένων, όταν παίρνουν μια απόφαση.

Αντίθετα οι γυναίκες επιδιώκουν τη γοητεία της ανακάλυψης. Σίγουρα έχουν κάτι συγκεκριμένο κατά νου ξεκινώντας τις αγορές τους. Αν όμως στη διαδρομή ανακαλύψουν κάτι ενδιαφέρον, ίσως και πιο χρήσιμο από αυτό που αρχικά ήθελαν, θα διαλέξουν την τελευταία επιλογή. Τι λέει γι’ αυτό η επιστήμη; Οι γυναίκες χρησιμοποιούν όλο τον εγκέφαλο για να λάβουν μια απόφαση.

Ωστόσο, από όσα φίλτρα κι αν περνάμε μια αγορά ή μια πληροφορία, η ουσία παραμένει. Γράφουμε αξιολογήσεις και ανταλλάσσουμε εμπειρίες εδώ!

Πηγή φωτογραφίας άρθρου: Designed by Freepik

Trending #cancel

Δεν υπάρχει τρέχον #cancel