(περισσότερα…)
Ιστολόγιο
Εσείς ξέρετε να διαβάζετε αξιολογήσεις εταιρειών
Εσείς ξέρετε να διαβάζετε αξιολογήσεις εταιρειών Οι αξιολογήσεις εταιρειών, επιχειρήσεων όλων των κλάδων, προϊόντων και υπηρεσιών είναι μέρος εδώ και χρόνια της καταναλωτικής μας καθημερινότητας. Αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της αγοραστικής εμπειρίας όλων μας. Δεν είναι τυχαίο, ότι σύμφωνα με πληθώρα ερευνών, οι άνθρωποι αποφεύγουν μια επιχείρηση ή προτιμούν μία άλλη...
Κίνητρα και συναισθήματα επηρεάζουν τα reviews customer experience
Κίνητρα και συναισθήματα επηρεάζουν τα reviews customer experience Tα αρνητικά reviews customer experience είναι απόρροια υποθαλπόντων κινήτρων και συναισθηματισμού. Αυτό τουλάχιστον υποδεικνύουν τα ευρήματα πλήθους ερευνών αναφορικά με το πότε και γιατί γράφουμε ένα review. 1) Συγκεκριμένα μελέτη του Electronic Commerce Research and Applications ανέλυσε 125,076 αξιολογήσεις ταξιδίων. Από εκεί...
Η δαιμονοποίηση όσων γράφουν reviews customer experience
Η δαιμονοποίηση όσων γράφουν reviews customer experience Αμερικανικό Ινστιτούτο Καταναλωτή: Δεν είναι ο μέσος καταναλωτής όσοι ασχολούνται με τα reviews Από τη στιγμή που τα reviews customer experience εισέβαλαν στη ζωή μας, πλήθος μελετών ερευνούν τη συμπεριφορά του καταναλωτή. Η αξιοπιστία τους μπαίνει στο μικροσκόπιο. Για την ακρίβεια το αντικείμενο...
Είναι αξιόπιστα τα αρνητικά reviews για customer service?
Είναι αξιόπιστα τα αρνητικά reviews για customer service? Οι New York Times γράφουν: Οι καταναλωτές δίνουν σημασία σε αρνητικά reviews customer service, ακόμη κι αν είναι αμφιβόλου αξιοπιστίας. Το Σινικό Τείχος συγκέντρωσε βαθμολογία της τάξης του 4.2 (με κορυφαίο το 5) ύστερα από 9000 αξιολογήσεις. Όχι άσχημα δεδομένου, ότι πρόκειται για ένα από τα σπουδαιότερα...
Μήπως δεν πρέπει να φοβόμαστε τις αρνητικές αξιολογήσεις;
Μήπως δεν πρέπει να φοβόμαστε τα αρνητικές αξιολογήσεις; Το ερώτημα δε του τίτλου παίρνει απάντηση από δύο πλευρές: Και από τη σκοπιά του πελάτη, που γράφει αρνητικές αξιολογήσεις, αλλά και από την ίδια την εταιρεία. Για να δούμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Είναι κλισέ πια, αλλά παραμένει πραγματικότητα....
Αξιολογήσεις εταιρειών vs κανάλια marketing
Αξιολογήσεις εταιρειών vs κανάλια marketing Στο κυνήγι της απόσπασης θετικών κριτικών (εδώ μπορείτε να καταχωρείτε reviews customer experience) οι εταιρείες προχωρούν σε μια σειρά ανάλυσης δεδομένων και μετρήσεων. Ως εδώ όλα καλά. Μάλιστα το να είναι μια επιχείρηση data driven, στην εποχή των δεδομένων και των αριθμών είναι όχι απλώς...
Από τις κριτικές εταιρειών και τις online αγορές… στα μετρητά;
Από τις κριτικές εταιρειών και τις online αγορές... στα μετρητά; Θα μπορούσε να πει κανείς, ότι όλη η διαδρομή της κατανάλωσης λειτουργεί ρολόι: Οι διαδικτυακές αγορές κυλούν ανεμπόδιστα, ο κόσμος πληρώνει με κάρτα και στη συνέχεια κάνει τις κριτικές εταιρειών όντας ευχαριστημένος. Όλα αυτά θα ήταν υπέροχα, εάν δεν έμπαινε...
Πληθωρισμός: Ο βασικός ύποπτος στον φόνο του μισθού που εξανεμίζεται
Το μυστήριο του πληθωρισμού: Μπορούν τα reviews customer experience να τον αναχαιτίσουν; Όλοι λίγο σε πολύ για την ολοκλήρωση μιας αγοράς, έχουν τα δικά τους κριτήρια εξυπηρέτησης πελατών και βάσει αυτών γράφουν αργότερα τα reviews customer experience. Σε αυτές αξιολογούν μια επιχείρηση για το προϊόν ή την παρεχόμενη υπηρεσία...
Δώρα βάσει χαρακτήρα, κριτικές εταιρειών και λοιπές ιστορίες
Δώρα βάσει χαρακτήρα (Part C) – Εκμεταλλευτείτε και τις κριτικές εταιρειών Είδαμε σε προηγούμενες αναρτήσεις πως μπορείτε να πάρετε ένα αξιόλογο και οικονομικό δώρο εκμεταλλευόμενοι και τις κριτικές εταιρειών για τον πρακτικό τύπο, τον συναισθηματικό και εκείνον, που «τα έχει όλα». Πάμε τώρα να δούμε τους δύο τελευταίους χαρακτήρες:...