Ετοιμάζεστε για ψώνια; Προσοχή στις ψεύτικες αξιολογήσεις! Οι εκπτώσεις είναι εδώ, το ίδιο και οι ψεύτικες αξιολογήσεις από πληρωμένα προφίλ, που επιστρατεύουν τα digital agencies ή απλώς από τους ίδιους τους επιχειρηματίες. Και τι σχέση έχουν οι αξιολογήσεις με τις εκπτώσεις και τα ψώνια; Άρρηκτη! Άλλωστε όπως είχαμε δει και...
Ιστολόγιο
Κάνουμε τα ψώνια αλλιώς…
Κάνουμε τα ψώνια αλλιώς... Όταν μιλάμε για τα ψώνια, έρχονται στο μυαλό μας διάφορα πράγματα. Λίστες, λεφτά και αν έχουμε ή πόσα μπορούμε να διαθέσουμε, η δυσφορία σχετικά με το αν μπορούμε να καλύψουμε υποχρεώσεις και η προτεραιοποίησή τους. Υπάρχει όμως και κάτι που δε μας έρχεται στο μυαλό,...
Μετρητά ή κάρτα: Το αιώνιο ερώτημα
Μετρητά ή κάρτα: Το αιώνιο ερώτημα Μετρητά ή κάρτα; Γνώριμο το ερώτημα κάθε φορά που κάνουμε ψώνια, αν και οι άνθρωποι των ηλεκτρονικών υπηρεσιών απορούν. «Είναι δυνατόν μετά από capital control και covid οι άνθρωποι να θέλουν ακόμη να ψωνίζουν με μετρητά»; Η απάντηση είναι ναι. Και μάλιστα έχει πολλές...
Συνεταιρισμοί: Τα 5 οφέλη στην οικονομία
Συνεταιρισμοί: Τα 5 οφέλη στην οικονομία Οι Συνεταιρισμοί μοιάζουν σαν την μοναδική λύση σωτηρίας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, ιδίως στην τρέχουσα οικονομική συγκυρία. Η προσπάθεια ανάκαμψης των επιχειρήσεων από την πανδημία, τον πληθωρισμό και το ενεργειακό χρηματιστήριο κάνουν ακόμη πιο ελκυστική την ιδέα της σύμπραξης. "Οι Συνεταιρισμοί διέπονται από μια...
#Cancel culture και reviews ή αλλιώς “Φωνή λαού, οργή θεού”
Cancel culture και reviews ή αλλιώς "Φωνή λαού, οργή θεού" Η ιδιότητα του καταναλωτή σήμερα είναι ισχυρότερη και από εκείνη του πολίτη. Αυτό αποδεικνύει η cancel culture, η call-out culture και ο φόβος επιχειρήσεων και πολιτικών στην ιδέα των reviews. Πως όμως όλα αυτά μπορούν να φανούν χρήσιμα εργαλεία...
Συναισθηματική Ευεξία: Κατανάλωση για τον εαυτό ή για τον άλλο;
Συναισθηματική Ευεξία: Κατανάλωση για τον εαυτό ή για τον άλλο; Μπορεί η κατανάλωση για χάρη των άλλων να μας κάνει ευτυχισμένους; Ιδού το ερώτημα, που παραπέμπει στη διαφήμιση με τις παστίλιες για τον πόνο του άλλου. Γεγονός είναι, ότι ζώντας σε υπερκαταναλωτικές κοινωνίες, η έννοια της κατανάλωσης έχει αρνητικό υπόβαθρο....
Ψήφος και ψώνια: Και ο νικητής είναι…
Ψήφος και ψώνια: Και ο νικητής είναι... Διαβάζοντας κανείς τον τίτλο απορεί πως είναι δυνατόν ψήφος και ψώνια να συσχετίζονται. Ωστόσο είναι μια ενδιαφέρουσα, μικρή πρόκληση να δει κανείς, πως και τα δύο λειτουργούν ως εκφραστές των επιλογών μας. Στο νέο ΙΝΚΑ υπάρχει και σχετικό άρθρο1, που συγκρίνει τις ομοιότητες...
Μήπως το θέμα δεν είναι η SkyExpress, αλλά εμείς ως καταναλωτές;
Μήπως το θέμα δεν είναι η SkyExpress, αλλά εμείς ως καταναλωτές; Άντε και είπαμε για τη SkyExpress, άντε και είδαμε πολλά reviews σχετικά, μετά; Είμαστε ως καταναλωτές αρκετά εκπαιδευμένοι, ώστε να μας αξίζει καλύτερη διαχείριση; Σαν καταναλωτές σκεπτόμενοι (όπως θεωρητικά είναι το προφίλ του σύγχρονου καταναλωτή), πρέπει να δούμε...
Ποιος φοβάται την cancelculture;
Ποιος φοβάται την cancelculture; Αυτοδικία; Κουλτούρα του μίσους; Άμορφο μαζικό κίνημα ίσως; Μα η cancelculture δεν είναι καν κίνημα, δεν έχει ηγέτες ή ιεραρχία, δεν έχει ιδεολογία. Έχει όμως κάποια, έστω και πρόσκαιρα αποτελέσματα, σε επίπεδο λογοδοσίας ή ανάληψης δράσης (δείτε γνωστές αλυσίδες διανομής τροφίμων στην Ελλάδα και αλυσίδα παιχνιδιών...
Η ανεξήγητη ψυχολογία του καταναλωτή (part 4)
Reviews καταναλωτή: Ο ισχυρός και ο ανίσχυρος τύπος Φοβού τα reviews καταναλωτή, θα μπορούσε να είναι μια προτροπή προς διάφορους πολιτικούς ή μεγαλοπαράγοντες, εάν ο ίδιος ο άνθρωπος είχε συνειδητοποιήσει, πόσο ισχυρή είναι αυτή του η ιδιότητα. Στο παρόν ιστολόγιο έχει επαναληφθεί πολλές φορές, η ακόλουθη ρήση: "Είμαστε όλοι...