4αστερες κριτικές προσελκύουν, 5 αστέρια απωθούν τους καταναλωτές Οι 4αστερες κριτικές φέρνουν καταναλωτές, οι 5αστερες τους διώχνουν. Αυτό είναι το επόμενο συμπέρασμα στη σειρά ανάλυσης της αψυχολόγητης συμπεριφοράς των καταναλωτών. Στο προηγούμενο μέρος είδαμε, πώς συσχετίζονται η νοοτροπία της αγέλης, η κοινωνική απόδειξη και η επίδραση των κριτικών. Σε αυτό...
Ιστολόγιο
Η ανεξήγητη ψυχολογία του καταναλωτή (Part 2)
Η νοοτροπία της αγέλης, η κοινωνική απόδειξη και η επίδραση κριτικών Στη νοοτροπία της αγέλης και την κοινωνική απόδειξη αποδίδεται η επίδραση κριτικών στους καταναλωτές. Είδαμε στο πρώτο μέρος την επιρροή αξιολογήσεων στους καταναλωτές και πως η θεωρία της εξέλιξης έχει καταλυτικό ρόλο σε αυτό. Συγκεκριμένα ισχυρίζεται το άρθρο...
Επιρροή αξιολογήσεων: Η καταναλωτική συμπεριφορά στο μικροσκόπιο (part 1)
Επιρροή αξιολογήσεων: Η καταναλωτική συμπεριφορά στο μικροσκόπιο (part 1) Καταναλώνω σημαίνει... δύναμις! Όποιος γνώριζε την επιρροή των αξιολογήσεων θα το βροντοφωνάζε, αν δεν ήταν απασχολημένος να προσπαθεί να εξισορροπήσει έσοδα- έξοδα καθημερινά! Παρόλα αυτά έχει ενδιαφέρον πώς μαρκετίστες και ειδικοί μελετούν τη συμπεριφορά των καταναλωτών για να βγάλουν χρήσιμα συμπεράσματα....
Reviews και Καταναλωτές: 3+1 συνήθειες που ξαφνιάζουν
Reviews και Καταναλωτές: 3+ 1 απροσδόκητες συνήθειες Τα reviews ή οι αξιολογήσεις πελατών, όπως είναι γνωστά, ήρθαν να κάνουν τη ζωή των marketers πιο δύσκολη. Στο αιώνιο ερώτημα, τι θέλουμε εμείς οι καταναλωτές, τι σκεφτόμαστε, πώς αποφασίζουμε για την επόμενη αγορά μας, ήρθε να προστεθεί μια ακόμη δύσκολη πίστα. Ποια...
Ηλεκτρονικό word of mouth- Οι κριτικές πελατών του σήμερα
Ηλεκτρονικό word of mouth- Οι κριτικές πελατών του σήμερα Οι θετικές κριτικές πελατών, που διαδίδουν οι ικανοποιημένοι αγοραστές, λειτουργούν σαν προσωπική σύσταση. Αυτού του είδους οι συστάσεις, ιδίως όταν τις κάνουν άτομα του κύκλου μας, είναι αρκετές για να προτιμήσει κάποιος μία επιχείρηση από μια άλλη. Αν και οι αξιολογήσεις...
Οι πιστοί πελάτες σημαίνουν περισσότερα κέρδη από τους νέους. Πως θα τους κρατήσετε;
Ο δρόμος της επιτυχίας περνά από τις αξιολογήσεις επιχειρήσεων! Χαρούμενοι πελάτες σημαίνει πιστοί πελάτες και κατ’ επέκταση θετικές αξιολογήσεις επιχειρήσεων. Mε τη σειρά του αυτό φέρνει την αύξηση και των νέων πελατών, καθώς οι θετικές εντυπώσεις τρέχουν γρήγορα. Έτσι θα μπορούσε να απαντηθεί το δίλημμα πολλών marketers για το...
Οι Αξιολογήσεις πελατών αλλάζουν το καταναλωτικό τοπίο!
Οι Αξιολογήσεις πελατών αλλάζουν το καταναλωτικό τοπίο! Η διάδοση θετικών εντυπώσεων ή οι αξιολογήσεις πελατών είναι κάποιοι αποτελεσματικοί, σύγχρονοι τρόποι να διαφημίσει κανείς την επιχείρησή του. Για αμέτρητους λόγους, που προφανώς θα επιχειρήσουμε να καταμετρήσουμε, είναι από τα πιο χρήσιμα εργαλεία για μια επιχείρηση. Ταυτόχρονα όμως αυτά τα δύο μέσα,...
Customer reviews: Ποιος ο μαγικός αριθμός για την ιδανική αναλογία θετικών και αρνητικών;
Customer reviews: Ποιος ο μαγικός αριθμός για την ιδανική αναλογία θετικών και αρνητικών; Τα θετικά customer reviews απογειώνουν τις πωλήσεις, ενώ έστω κι ένα αρνητικό μπορεί να τις καταβαραθρώσει. Ωστόσο ο μαγικός αριθμός αξιολογήσεων αφενός δεν είναι διαδεδομένος αφετέρου αποτελεί το μυστικό της επιτυχίας. Συγκεκριμένα η ιδανική αναλογία θετικών και αρνητικών...
Customer Reviews: Πώς ωφελούνται αγοραστές κι επιχειρηματίες
Customer Reviews: Ωφέλη για αγοραστές κι επιχειρηματίες Πλέον τα customer reviews αποτελούν ένα μέσο διάδοσης θετικών ή αρνητικών σχολίων μιας υπηρεσίας ή ενός προϊόντος. Ξεπερνούν τα όρια επίδρασης της διά στόματος διάδοσης μιας πληροφορίας, αφού επηρεάζουν την αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή. Η ανάλυση των αξιολογήσεων, που αφήνουν οι πελάτες επιτρέπουν...
Παγκόσμια Ημέρα Καταναλωτή: Εσείς θα γιορτάσετε κάνοντας αγορές ή γράφοντας αξιολογήσεις;
Παγκόσμια Ημέρα Καταναλωτή: Εσείς θα γιορτάσετε κάνοντας αγορές ή γράφοντας αξιολογήσεις; Είμαστε υπολογίσιμοι ως άνθρωποι, επειδή είμαστε καταναλωτές και αφήνουμε αξιολογήσεις εταιρειών. Το πρόβλημα απλώς έγκειται, στο ότι δεν έχουμε ακόμη αναγνωρίσει αυτή τη δύναμή μας. Αν αυτό συνέβαινε, η απάντηση στο ερώτημα του τίτλου θα ήταν αυτονόητη. Επομένως πώς...