Η επιστήμη πίσω από τα δώρα & οι κριτικές

Designed by Freepik

Η επιστήμη μίλησε: Με αυτόν τον τρόπο διαλέγουμε τα τέλεια δώρα!

(εκτός από την αναζήτηση για δώρα κριτικές)

 

Ένα τέλειο δώρο φέρνει στο πρόσωπο των οικείων μας το γέλιο της ικανοποίησης! Δε γνωρίζετε αυτό το γέλιο; Δείτε σε αυτό το άρθρο τι προτείνει η επιστήμη για εξαιρετικές επιλογές δώρων. Εναλλακτικά ψάξτε στο διαδίκτυο δώρα κριτικές για να αντλήσετε έμπνευση.

Να υπενθυμίσουμε, ότι σε προηγούμενη ανάρτηση είδαμε πως η επιστήμη δίνει τα φώτα της για να βρούμε το τέλειο δώρο. Ας δούμε εδώ τι έχει να προτείνει στη συνέχεια!

Ξεχάστε τη μοναδικότητα του δώρου

Να και κάτι, που πολλοί προσπαθούν να πετύχουν. Όταν ψάχνουμε για δώρα, κοιτάζουμε για κάτι μοναδικό. Εστιάζουμε στην προσωπικότητα ή τις συνήθειες των άλλων, αγνοώντας τις ανάγκες ή τα θέλω τους. Σαν αποτέλεσμα παίρνουμε ένα «κατώτερο» δώρο.

Επίσης πρέπει να δεχτούμε την ιδέα, ότι είναι εντάξει να πάρουμε σε πάνω από δύο άτομα παρόμοια δώρα. Όση έμπνευση κι αν πάρουμε γκουγκλάροντας δώρα κριτικές, δεν είναι και απεριόριστες οι επιλογές! Σύμφωνα με έρευνες, ψωνίζουμε διαφορετικά δώρα για όλους τους γνωστούς μας, σαν να πρόκειται να κάνει κάποιος τη σύγκριση.

Μιλώντας για σύγκριση, εκείνα τα αθλητικά σας, που η φίλη σας έδειξε, ότι λάτρεψε, μήπως να της τα κάνετε δώρο; Οι περισσότεροι δεν παίρνουμε δώρα για τους άλλους, πράγματα που έχουμε οι ίδιοι. Αυτό συμβαίνει, γιατί υποτιμούμε τη δική μας μοναδικότητα και το ξεχωριστό μας γούστο. Μήπως όμως το γούστο μας καλύπτει και τις προτιμήσεις άλλων;

Δώρα κριτικές: Πάρτε ιδέες για τέλεια experience δώρα!

Η Καθηγήτρια Ψυχολογίας Elizabeth Dunn, λέει ότι είμαστε καλύτεροι στο να επιλέγουμε πράγματα για τους εαυτούς μας. Εάν λοιπόν έχουμε ένα κοινό ενδιαφέρον με ένα φιλικό πρόσωπο, επιλέγουμε σαν το δώρο να αφορούσε εμάς. Μπορούμε να επιλέξουμε μάλιστα κάτι, που θα κάνουμε από κοινού.

Υπάρχει κιόλας σχετική έρευνα, που λέει ότι οι αποδέκτες απολαμβάνουν περισσότερο τα δώρα που περιλαμβάνουν μια εμπειρία. Τέτοια είναι τα μαθήματα μαγειρικής ή τα εισιτήρια για μια θεατρική παράσταση ή μια χαλαρωτική συνεδρία για μασάζ! Αν θέλετε περισσότερες τέτοιες εμπειρίες- δώρα ψάξτε “Δώρα κριτικές” στο διαδίκτυο, για να δείτε τι είπαν και άλλοι.

Δεν είναι ταμπου να ρωτήσετε τι θέλουν!

Να σας πούμε κάτι περίεργο; Υπάρχει έρευνα, που δείχνει, ότι οι άνθρωποι εκτιμούν περισσότερο δώρα, τα οποία ζήτησαν οι ίδιοι. Οπότε μπορείτε άφοβα να ρωτήσετε τουλάχιστον τους οικείους σας, συγγενείς και φίλους, τι δώρο θέλουν! Ναι, θέλουμε να δούμε την έκπληξη στο πρόσωπο εκείνων που χαρίζουμε δώρα.

Όμως η επιστήμη επιβεβαίωσε, ότι το καλύτερο δώρο είναι αυτό, που κάποιος πραγματικά θέλει. Εφόσον το αντέχει η τσέπη μας βέβαια. Και ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος να το γνωρίζουμε, από το να ρωτήσουμε;

Μην το πολυσκέφτεστε!

Απλώς ψάξτε Δώρα κριτικές!

Δεν έγινε και τίποτα, αν δεν πετύχατε το τέλειο δώρο. Άλλωστε σπάνια ένα δώρο είναι σκέτη αποτυχία. Ακόμη και αν δεν είναι πολύ καλό, ο παραλήπτης θα εκτιμήσει τη χειρονομία. Ο Jeff Galak, επίκουρος καθηγητής marketing στο Carnegie Mellon Tepper School of Business στο Πιτσμπουργκ, Galak έχει κάνει σειρά ερευνών πάνω στο θέμα. Ο ίδιος ομολογεί, ότι σπάνια ακούει κάποιον να μιλάει για άσχημα δώρα.

Μια άλλη έρευνα, από τον Nicholas Epley, Καθηγητή στο Πανεπιστήμιο του Chicago Booth School of Business, το επιβεβαιώνει. Όταν κάποιος κάνει κάτι ‘αινιγματικό’, που χρειάζεται εξήγηση δηλαδή, όπως ένα κακό δώρο, μας απασχολεί το τι είχε στο μυαλό του. Έτσι κερδίζουμε τη σκέψη των οικείων μας. Αν ο παραλήπτης του δώρου καταλάβει, ότι διαθέσατε έστω και λίγο χρόνο για την αγορά δώρου, θα εκτιμήσει την προσπάθεια. Ακόμη κι αν δεν του αρέσει το δώρο.

Η σκέψη είναι που μετράει!

Κλισέ αλλά και πραγματικότητα, αποδεδειγμένη και από την επιστήμη. Μπορεί να ρωτήσατε φίλους εκείνου για τον οποίον αγοράζετε ένα δώρο. Ίσως πάλι να αναζητήσατε δώρα κριτικές για να εντοπίσετε δώρα. Στο διά ταύτα αυτό που μετράει είναι η σκέψη και ο χρόνος που αφιερώσατε γι’ αυτό το δώρο. Αυτό είναι που εκτιμούν όλοι στο τέλος.

Κι επειδή οι κριτικές μας ανοίγουν τα μάτια σε έναν νέο κόσμο εμπειριών, μην ξεχνάτε να γράφετε κι εσείς τις εμπειρίες σας! Γράψτε εδώ τις αξιολογήσεις σας!

Πηγή φωτογραφίας άρθρου: Designed by Freepik

Trending #cancel

Δεν υπάρχει τρέχον #cancel