Όλες οι αξιολογήσεις δεν ήταν μια συνήθης πρακτική των αγοραστών μέχρι και πρόσφατα. Παρόλα αυτά σήμερα το 86% των καταναλωτών διστάζει να προβεί σε μια αγορά πριν ψάξει τις αντίστοιχες αξιολογήσεις στις μηχανές αναζήτησης. Το μοίρασμα με άλλους της καταναλωτικής εμπειρίας έχει χαρακτήρα κοινωνικό. Οι περισσότεροι άνθρωποι αγαπούν να μοιράζονται εμπειρίες. Πρόκειται για μια διαδικασία που με τη βοήθεια του διαδικτύου μας ενώνει, μας φέρνει πιο κοντά. Αυτό είναι εμφανές ακόμη και στη γλώσσα και τις μοντέρνες εκφράσεις. Συχνά ακούμε τον χαρακτηρισμό «τίμιος»: «Τίμια προσπάθεια», «τίμια εξυπηρέτηση», «τίμιο φαγητό». Αυτό συμβαίνει, γιατί οι άνθρωποι- καταναλωτές έχουν ανάγκη αυτή την τιμιότητα στις συναλλαγές τους.

Πως ξεκίνησαν οι αξιολογήσεις

Όταν οι αξιολογήσεις έκαναν την εμφάνισή τους δειλά δειλά στο διαδίκτυο είχαν μεγάλη απήχηση. Λογικό αν αναλογιστεί κανείς, ότι έδιναν το βήμα σε ευχαριστημένους πελάτες να διαδώσουν τα νέα. Το ίδιο ισχύει και στον αντίποδα. Δυσαρεστημένοι καταναλωτές μοιράζονταν αρνητικές εμπειρίες για να αποτρέψουν κι άλλους να βιώσουν κάτι παρόμοια δυσάρεστο.

Πάνω κάτω αυτό συμβαίνει και σήμερα, με μια μικρή μόνο διαφοροποίηση. Οι αξιολογήσεις πλέον δεν αφορούν μόνο στο προϊόν ή την υπηρεσία. Πολλές φορές αυτά άλλωστε είναι υποκειμενικά. Στο μικροσκόπιο μπαίνει η εξυπηρέτηση που έλαβε κανείς. Πόσες φορές δεν ανατρέξαμε όλοι αναζητώντας κριτικές στο διαδίκτυο για να ανακαλύψουμε το είδος της εξυπηρέτησης, που έλαβε κάποιος; 

Νέα νοοτροπία, περισσότερες αξιολογήσεις

Κακά τα ψέματα, σήμερα περισσότερο από ποτέ τα χρήματα έχουν αξία. Η διάθεσή τους πρέπει να γίνεται συνετά. Οι αγορές με σύνεση και η νοοτροπία του «ξοδεύω όσα αντέχω» αντιπροσωπεύει όλο και περισσότερους. Εταιρείες, που θέτουν σε προτεραιότητα την εξατομικευμένη εξυπηρέτηση και δίνουν βάση στον ανθρώπινο παράγοντα παίρνουν το προβάδισμα. Αυτός είναι ο λόγος, που αξίζει να γίνονται γνωστές μέσα από αξιολογήσεις της εμπειρίας. Όσο για εκείνους που δεν συμβαδίζουν με τα σύγχρονες αξιολογήσεις customer service των καταναλωτών, υπάρχει πάντα το περιθώριο βελτίωσης μέσα από καλοπροαίρετες παρατηρήσεις. 

Πάρτε μια ιδέα από τις εμπειρίες, που μοιράστηκαν και άλλοι εδώ.

Όλες οι Αξιολογήσεις των Εταιρειών

Trending #cancel

Δεν υπάρχει τρέχον #cancel