Όντως άμοιρη ευθυνών η εταιρεία για το «περιστατικό» στο πλοίο;
Η εταιρεία και το πλοίο δε φέρουν καμία ευθύνη; Βάσει των Κανονισμών και Συμβάσεων που διέπουν τη Ναυτιλία διεθνώς, η εταιρεία αυτή τη στιγμή θα υποστεί κυρώσεις. Όταν βρίσκεται άνθρωπος στη θάλασσα (πολλώ δε μάλλον όταν είναι με υπαιτιότητα του πληρώματος), το πλοίο (δηλαδή ο Καπετάνιος και το πλήρωμα) υποχρεούνται να βοηθήσουν.
Το πλήρωμα ποιος το επιλέγει; Είτε το τμήμα που η ίδια η εταιρεία συντηρεί για την επάνδρωση των πλοίων της είτε το γραφείο ευρέσεως πληρωμάτων, Manning agency ή ατζενσία επί τω επικρατέστερω. Άρα γιατί η εταιρεία έσπευσε να αποποιηθεί τις ευθύνες, αφού δια των Κανονισμών στους οποίους υπόκειται το καράβι της, είναι υπαίτια; Για τη συνείδηση των επιβατών- πελατών.
Η αντίδραση των επιβατών στο πλοίο
Σκόπιμα επιλέγεται ο όρος πελάτης, καθώς έτσι φαίνεται, ότι αντιμετωπίζεται ο επιβάτης. Η ζωή του τελευταίου εφόσον πατήσει πάνω στο πλοίο κρέμεται από τα χέρια του Καπετάνιου. Στο ραδιόφωνο ακούστηκε μαρτυρία επιβάτη, που εξιστορούσε όλα όσα συνέβησαν και τα επακόλουθα. Όταν λοιπόν οι επιβάτες χτύπαγαν την πόρτα του Καπετάνιου, της Αρχής του πλοίου δηλαδή όπως θεωρείται στη ναυτιλία, για να κάνει κάτι, εκείνος έκλεισε την πόρτα!
Οι επιβάτες- άνθρωποι παίρνουν τα πράγματα στα χέρια τους
Τι θα γίνει με το πλοίο και το πλήρωμα, θα δείξει. Ποια η θέση της εταιρείας, θα φανεί. Και τα προσπερνάμε για το διά ταύτα. Οι άνθρωποι μετράνε. Οι άνθρωποι –τουλάχιστον η πλειονότητα- δεν τραβούσαν απαθώς βίντεο. Φώναζαν, διαμαρτύρονταν, χτύπησαν την πόρτα του πλοιάρχου. Και ποιος ξέρει; Γνωρίζοντας τι συμπεριφοράς μπορεί να τύχουν στο μέλλον ίσως επιλέξουν άλλα πλοία για τις μετακινήσεις τους! Ίσως έτσι η εταιρεία καταλάβει πόση ευθύνη έχει η ίδια και το πλοίο για το «περιστατικό».
Πηγή φωτογραφίας άρθρου: Designed by Freepik
[…] Ακριβώς όπως έγινε και με το “περιστατικό’ στο πλ…. […]