Ηδονισμός, ψώνια, κυνηγοί!
Τι μας κάνει να αναζητούμε πότε έχει εκπτώσεις 2024
Έχουν και οι γυναίκες τον ρόλο του κυνηγού; Όταν μιλάμε για ψώνια, ναι! Ψώνια, το επίκαιρο θέμα, καθώς ήδη πριν το νέο έτος ψάχναμε όλοι πότε έχει εκπτώσεις 2024. Αν διαβάζοντας το παρόν θέλετε να μάθετε, ποιος κάνει καλύτερα ψώνια, τότε η απάντηση δε θα σας ευχαριστήσει! Καθένα από τα δύο φύλλα έχει τον τρόπο του και καθένα από τα δύο φύλα είναι χαρούμενο με αυτό.
Ακόμη και οι ένθερμοι υποστηρικτές του να μη δίνουμε σημασία στις διαφορές των φύλων, θα έριχναν μια κλεφτή ματιά στα κρυφά, σε όσα κάνουν τα δύο φύλα να διαφέρουν. Κι επειδή οι διαφορές των δύο φύλων εξιτάρουν ακόμη και την επιστήμη, εδώ θα δώσουμε μια επιστημονική χροιά σε πράγματα, που μάλλον ήδη γνωρίζουμε.
Οι ειδικοί λοιπόν επιχείρησαν να ερμηνεύσουν τα κίνητρα του ενός και του άλλου για να αναζητήσει πότε έχει εκπτώσεις 2024.
Με αναρτήσεις, όπως πώς επιλέγουμε δώρα βάσει χαρακτήρα, αλλά και την επιστήμη πίσω από τα δώρα, γίναμε εξπέρ στα ψώνια. Και φυσικά οι χειμερινές εκπτώσεις αποτελούν πρόσφορο έδαφος να εξασκήσουμε τις γνώσεις που αποκτήσαμε.
Οπότε τώρα ας δούμε, πως αποφασίζουν οι άνδρες, αν και τι θα ψωνίσουν; Ποια είναι τα κίνητρα των γυναικών;
Ηδονισμός vs Πρακτικότητα!
Μπορείτε να μαντέψετε ποιος αναζητά πότε έχει εκπτώσεις 2024 με βάση πρακτικά κίνητρα και ποιο επιδιώκει την απλή ηδονή από το shopping; Μάλλον οι περισσότεροι μπορούν, απλώς τώρα το απέδειξε και η επιστήμη! (1)
Σε μελέτη του The Mediterranean Journal of Sciences του 2017, οι ερευνητές εντόπισαν πλήθος από διαφορετικά υποβόσκοντα κίνητρα, που επηρεάζουν τον τρόπο λήψης απόφασης των καταναλωτών. Από όλα αυτά, 2 τύποι ξεχωρίζουν:
1. Τα πρακτικά: Το συνειδητό κηνύγι μιας ηθελημένης συνέπειας. Με απλά λόγια, ψωνίζουμε για να κάνουμε τη δουλειά μας. Ψωνίζουμε για να καλύψουμε μια ανάγκη.
2. Τα ηδονιστικά: Αυτά αφορούν εγγενείς συναισθηματικές αποκρίσεις. Με άλλα λόγια, ψωνίζουμε γιατί μας αρέσουν τα ψώνια!
Οι άνδρες λοιπόν τείνουν να κάνουν ψώνια με βάση μια λογική και πρακτική προσέγγιση των αγορών τους: Πριν κάνουν μια αγορά θέλουν να γνωρίζουν, γιατί αγοράζουν το προϊόν. Θέλουν να ξέρουν τη λογική και την αξία του προϊόντος για να αγοράσουν. Εστιάζουν στην ουσία και ασχολούνται με το πως και κατά πόσο το προϊόν θα κάνει τη ζωή τους καλύτερη.
Οι γυναίκες υποκινούνται από ηδονιστικά κίνητρα: Ή απλώς οι γυναίκες αγαπούν τα ψώνια! Συχνά δίνουν έμφαση στην επωνυμία. Τι αντιπροσωπεύει; Τι σημαίνει να αγοράζεις το «χ» προϊόν από την τάδε εταιρεία; Τα προϊόντα με τι είδους lifestyle συνδέονται; Αν το βάζαμε σε φιλολογική βάση, θα λέγαμε, ότι οι γυναίκες ασχολούνται με το σημαινόμενο των αγορών, παρά με την πραγματική αξία των προϊόντων καθαυτών.
Κυνήγι ή γρήγορα κι εύκολα ψώνια;
Όσο παράδοξο κι αν φαίνεται, είναι και οι γυναίκες κυνηγοί… όταν μιλάμε για ψώνια πάντα!
Οι Seock και Bailey διεξήγαν μελέτη για το πως προσανατολίζονται τα δύο φύλλα, όταν κάνουν αγορές στο διαδίκτυο. Τι ανακάλυψαν; Οι γυναίκες επισκέπτονταν περισσότερες ιστοσελίδες και έκαναν σύγκρισεις πιο επισταμένα σε σχέση με τους άνδρες.
Παρόλα υπάρχει και ένα ενδιαφέρον παράδοξο σε όλο αυτό. Οι γυναίκες αναζητώντας πότε έχει εκπτώσεις 2024 είναι masters στο να εντοπίζουν προσφορές και εκπτώσεις. Όμως οι άνδρες είναι πιο γρήγοροι και πιο αποτελεσματικοί στην αγοραστική διαδικασία.
Ερώτηση ανακεφαλαίωσης:
Ποιος κάνει 30% περισσότερα κλικ σε σελίδες ηλεκτρονικού εμπορίου; Οι γυναίκες!
Οι γυναίκες λοιπόν απολαμβάνουν την έρευνα. Αγαπούν το ταξίδι των αγορών. Κοιτούν διεξοδικά το προϊόν, καθώς απολαμβάνουν τη διαδικασία της αγοράς σε όλη της την έκταση. Σημαντικό επίσης είναι, ότι θέλουν να μοιραστούν τα ευρήματά τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Οι άνδρες από την άλλη είναι πιο πολύ της νοοτροπίας «ψεκάστε- σκουπίστε-τελειώσατε». Είναι χαρακτηριστικό, ότι δεν ψάχνουν ιδιαίτερα με το πότε έχει εκπτώσεις 2024.
Μείνετε συντονισμένοι, καθώς σε άλλη ανάρτηση θα δούμε ποιοι δίνουν σημασία στη μάρκα και ποιοι στην εξυπηρέτηση.
Μέχρι τότε, μην ξεχάσετε να διαδίδετε τις εμπειρίες σας και να γράφετε τις αξιολογήσεις σας.
(1) Έρευνα για τη συμπεριφορά του καταναλωτή και πως τα ηδονιστικά και πρακτικά κίνητρα πίσω από τις αγορές, διαφέρουν ανάλογα τον πολιτισμό, την ικανοποίηση από τη ζωή.
Πηγή φωτογραφίας: Designed by Freepik