Resolutions time: Άνθρωποι κι επιχειρήσεις εμπνέουν με τις αξίες τους!
Έμπνευση! Αυτό χρειάζεται για να αλλάξει ο κόσμος. Ένας άνθρωπος που φέρεται ευγενικά μας εμπνέει να είμαστε κι εμείς ευγενικοί. Επομένως στα λίστα των φετινών resolutions, οι αξίες έχουν πρώτη θέση.
Αντίστοιχα μια επιχείρηση, που σέβεται τα χρήματά μας, αξίζει τη στήριξή μας μέσα από τις αξιολογήσεις μας. Η δύναμη λοιπόν, που έχουν οι αξιολογήσεις, είναι κάτι που από την αρχή στηρίζουμε και για το οποίο γράφουμε στο blog του Experience First.gr.
Ας δούμε σύντομα 5 στατιστικές που το αποδεικνύουν. Στα links θα βρείτε τις σχετικές έρευνες.
- Σύμφωνα με έρευνα του BrightLocal 95% των χρηστών έγραψε αξιολογήσεις ή σκοπεύει να γράψει άμεσα περισσότερες αξιολογήσεις.
- Ακόμη το 90% των χρηστών δηλώνει, ότι οι θετικές αξιολογήσεις επηρέασαν τις αποφάσεις τους για μια αγορά. Το ποσοστό εκείνων, που δεν έκαναν μια αγορά έχοντας διαβάσει αρνητικές αξιολογήσεις ήταν 86% βάσει έρευνας του Martech.
- Επίσης το 88% των χρηστών θεωρεί τις online αξιολογήσεις εξίσου αξιόπιστες με τις προσωπικές συστάσεις, που θα έπαιρνε από κάποιον γνωστό. Αυτό τουλάχιστον συμπέρανε άλλη έρευνα του Bright Local, που δημοσίευσε το Search Engine Land.
- Οι περισσότεροι διαβάζουν τουλάχιστον 10 αξιολογήσεις πριν σχηματίσουν γνώμη για μια επιχείρηση, όπως βρήκε έρευνα του Spiegel.
- Τέλος οι απανταχού πελάτες πλέον δε γράφουν αξιολογήσεις για το προϊόν αλλά για την αξία μιας εταιρείας. Αυτό είναι ένα από τα πολλά ευρήματα του ReviewsTracker, που συγκέντρωσε στοιχεία ερευνών από όλο το διαδίκτυο.
Resolutions time: Οι προτεραιότητες αλλάζουν και οι αξιολογήσεις δείχνουν…
Άρα όλες οι παραπάνω έρευνες συνηγορούν στο ότι οι αξιολογήσεις αξιολογήσεις έχουν μπει στη ζωή μας. Όμως η τελευταία από αυτές δείχνει μια στροφή στις προτεραιότητες του καταναλωτή. Όταν φτάσει η στιγμή των resolutions, οι αρχές παίρνουν τη θέση που τους αναλογεί!
Ο τρόπος που διαμορφώνει τις αγοράστικές του αποφάσεις, είναι ξεκάθαρος στα κριτήρια με τα οποία αποφασίζει ο «υποψιασμένος καταναλωτής».
Οι αξίες είναι το μήνυμα
Για να παραφράσουμε τη διάσημη φράση του MacLuhan, λέμε «Η αξία είναι το μήνυμα». Κι αφού οι αξίες μπήκαν στο πλάνο των φετινών resolutions τι πρέπει να ψάξουμε; Ας ελέγξουμε τη στάση μιας επιχείρησης στο περιβάλλον και τη βιωσιμότητα. Οι αρχές της φαίνονται στην ποιότητα των υλικών που χρησιμοποιεί και στο αν αυτά είναι επιβλαβή για τον οργανισμό μας.
Εξίσου εμφανείς είναι από τη στάση της απέναντι στα ζώα και τη μεταχείρισή τους στο πλαίσιο της παραγωγικής διαδικασίας. Τέλος βλέπουμε τις αρχές μιας εταιρείας στον συσχετισμό τιμής- ποιότητας στα προϊόντα της, αλλά και στη στάση της προς τους ανθρώπους της, τους υπαλλήλους της.
Φέτος βρίσκουμε αρχές που μας εμπνέουν!
Αν μια εταιρεία αποκτήσει κακή φήμη για κάποιο από όλα αυτά ή και για όλα τα παραπάνω, αναγκάζεται να αλλάξει πολιτική. Ο μόνος που έχει τη δύναμη να την αναγκάσει σε αυτή τη στροφή είναι ο καταναλωτής. Εμείς επιλέγουμε με αυτά τα κριτήρια ποιες εταιρείες θα τιμήσουμε.
Γι’ αυτό και στο Experience First.gr επιμένουμε από την αρχή, ότι με τις αξιολογήσεις μας αλλάζουμε τον κόσμο. Δείτε την εταιρεία, που άλλαξε τη μισθολογική πολιτική της μετά το 3ο #cancel, σε εκείνη που άλλαξε θέση ως προς τις συλλογικές συμβάσεις, σε εκείνη που της αποδόθηκαν πρόστιμα για τις τιμές. Η λίστα με αντίστοιχα παραδείγματα το 2023 είναι μεγάλη.
Ας εντάξουμε στα resolutions μας αρχές, που εμπνέουν να κάνουμε έστω και κάτι μικρό, όπως οι αξιολογήσεις!
Ο σπουδαίος ποιητής και φιλόσοφος Χαλίλ Γκιμπράν έλεγε: «Για να καταλάβεις την καρδιά και το μυαλό ενός ανθρώπου, δες τι σε εμπνέει να κάνεις».
Επιτρέψτε μας να ενστερνιστούμε τη ρήση του σπουδαίου φιλοσόφου και καλλιτέχνη, λέγοντας, ότι οι σπουδαίες επιχειρήσεις, μας εμπνέουν με τις αξίες τους!
Πηγή φωτογραφίας: Designed by Freepik