Κριτήρια εξυπηρέτησης πελατών
Κάτι έχει αλλάξει στον τρόπο που κάνουμε τις αγορές μας τελευταία. Τι κάναμε; Ανεβάσαμε τον πήχη στα κριτήρια εξυπηρέτησης πελατών. Ίσως έχετε σχολιάσει κι εσείς μεταξύ σοβαρού και αστείου με φίλους, ότι οι πολύ πλούσιοι άνθρωποι- ίσως μάλιστα περισσότερο από εμάς του υπόλοιπους- υπολογίζουν τα χρήματά τους ως την τελευταία δεκάρα (σεντ για την ακρίβεια).
Οι πλούσιοι άνθρωποι προτού διαθέσουν κάπου τα χρήματά τους, κάνουν έρευνα, παίρνουν προσφορές, ψάχνονται πολύ με δυο λόγια. Όπως θα δείτε και από την πληθώρα άρθρων για τις αξιολογήσεις στο blog μας, οι αξιολογήσεις είναι όντως ένας τρόπος να αποκτήσει κάποιος μια πρώτη εικόνα για μια επιχείρηση στην οποία θα δώσει τα ωραία του λεφτά, κάνοντας μια αγορά.
Τώρα όμως μπαίνει και άλλη παράμετρος στο παιχνίδι και ακούει στο όνομα: Βιωσιμότητα. Ναι, η περιβόητη πολιτική, έγινε viral και μπήκε στο λεξιλόγιο όλων μας τα τελευταία χρόνια. Εύλογα απορεί κανείς τι σχέση έχει η βιωσιμότητα με το πως κάνουμε τα ψώνια μας, με τα κριτήρια εξυπηρέτησης πελατών και το που διαθέτουμε τα χρήματά μας.
5 κριτήρια εξυπηρέτησης πελατών
Αρχικά η βιωσιμότητα σε καταναλωτικό επίπεδο σημαίνει το να κάνουμε επιλογές, που δεν επιβαρύνουν το περιβάλλον, τον άνθρωπο και τις μελλοντικές γενιές, την κοινωνία και την οικονομία. Όπως ακριβώς δηλαδή όρισε η έρευνα των Ernst & Young του 2020 τα κριτήρια με τα οποία, οι σύγχρονοι, εκπαιδευμένοι καταναλωτές πραγματοποιούν τις αγορές τους.
Ο καταναλωτής του σήμερα πρώτα ερευνά. Ύστερα αναζητά προϊόντα και υπηρεσίες βάζοντας σε προτεραιότητα τα παρακάτω κριτήρια εξυπηρέτησης πελατών:
1) Affordability first
ή αλλιώς αγοράζω όσα πραγματικά χρειάζομαι, δεν ξοδεύω παραπάνω. Ζω με όσα έχω.
2) Health first,
ή κάνω επιλογές που κάνουν καλό στην υγεία μου και των αγαπημένων μου προσώπων.
3) Planet first
δηλαδή αγοράζω προϊόντα και υπηρεσίες που είτε δεν κάνουν κακό στο περιβάλλον ή οι εταιρείες, που τα παρέχουν δεν επιβαρύνουν το περιβάλλον.
4) Society first
που σημαίνει, ότι επιλέγω επιχειρήσεις, που σέβονται την κοινωνία: συμπερίληψη (inclusion), ετερογένεια (diversion), που σέβονται τους υπαλλήλους και μισθολογικά και ως προσωπικότητες.
5) Experience first
θέτω σε προτεραιότητα την εμπειρία και υπηρεσίες, που μοιάζουν να δημιουργήθηκαν αποκλειστικά για εμένα.
Επιχειρήσεις με βάση τα παραπάνω κριτήρια εξυπηρέτησης πελατών
Στη σελίδα αυτή εντοπίσαμε και παρουσιάζουμε επιχειρήσεις από διάφορους κλάδους, που εξυπηρετούν το κοινό με γνώμονα κάποιο από τα παραπάνω κριτήρια.
Επιλέξτε όποια από τα κριτήρια σας εκφράζουν πατώντας πάνω στο εικονίδιο και θα δείτε επιχειρήσεις, που προσφέρουν τα αντίστοιχα κριτήρια για την εξυπηρέτηση πελατών.