Customer Reviews: Πώς ωφελούνται αγοραστές κι επιχειρηματίες

Designed by Freepik

Customer Reviews: Ωφέλη για αγοραστές κι επιχειρηματίες

Πλέον τα customer reviews αποτελούν ένα μέσο διάδοσης θετικών ή αρνητικών σχολίων μιας υπηρεσίας ή ενός προϊόντος. Ξεπερνούν τα όρια επίδρασης της διά στόματος διάδοσης μιας πληροφορίας, αφού επηρεάζουν την αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή. Η ανάλυση των αξιολογήσεων, που αφήνουν οι πελάτες επιτρέπουν στον επιχειρηματία να κατανοήσει το κοινό στο οποίο στοχεύει. Επιπρόσθετα μπορεί να βελτιώσει με τη βοήθεια των αξιολογήσεων τις υπηρεσίες, που παρέχει.

Για να μπορέσει να απολαύσει κανείς τα οφέλη από τα customer reviews, υπάρχουν ορισμένες προϋποθέσεις:

1)Να έχει στη σελίδα του πραγματικά customer reviews

Δε χρειάζονται γνώσεις πυρηνικής φυσικής για να καταλάβει κανείς, πόσο οι αξιολογήσεις μπορεί να επηρεάσουν θετικά τους υποψήφιους αγοραστές. Γι’ αυτόν τον λόγο πολλοί επαγγελματίες χρησιμοποιούν ψεύτικα προφίλ για να καταχωρούν κριτικές.

Δείτε πως θα διαβάζετε αξιολογήσεις εταιρειών για να ξεχωρίζετε τις ψεύτικες από τις γνήσιες.

Τώρα, όπως λέει και ο σοφός λαός, κανείς δεν είναι τέλειος. Αυτό σημαίνει, ότι δε γίνεται να έχει κάποιος μόνο θετικές αξιολογήσεις. Επομένως εκείνοι που αξιοποιούν ψεύτικα προφίλ για καταχώρηση μόνο θετικών customer reviews, αφαιρούν πόντους αξιοπιστίας από τη σελίδα τους.

2)Να διαχειρίζεται σωστά όλες τις αξιολογήσεις πελατών

Η σωστή διαχείριση αφορά δύο τινά, όταν μιλάμε για αξιολογήσεις πελατών: Αρχικά να μη σβήνει αρνητικές αξιολογήσεις για τους λόγους, που εξηγήσαμε παραπάνω. Αφετέρου ο τρόπος, που απαντά κανείς στις αξιολογήσεις, δείχνει πολλά για τον επαγγελματία.

Αρνητική εντύπωση προξενεί ένας επαγγελματίας, που αναιρεί ένα προς ένα τα επιχειρήματα κάθε πελάτη, που γράφει αρνητική αξιολόγηση. Το ίδιο κι εκείνος, που διαβάζει εξονυχιστικά τις αξιολογήσεις για να εντοπίσει αυτές που δεν του αρέσουν, ώστε να τις αναιρέσει. Σκοπός μιας αρνητικής αξιολόγησης είναι η βελτίωση του επιχειρηματία. Αν εκείνος αντί να χρησιμοποιεί πολύτιμο χρόνο για να εξελιχθεί, τον αφιερώνει να αντικρούσει επιχειρήματα, κάτι δεν πάει καλά.

Αξιολογήσεις και μερικοί ενδιαφέροντες αριθμοί

Ας δούμε παρακάτω μερικές ενδιαφέρουσες στατιστικές σχετικά με τα customer reviews.

  • To 95% των καταναλωτών διαβάζει αξιολογήσεις πελατών στο διαδίκτυο προτού κάνει μια αγορά (Spiegel Research Center, 2017)
  • Έως και 380% μπορεί να ανέβουν τα conversion rates (ποσοστά μετατροπών ή πωλήσεων) για κάποιον επιχειρηματία, που εμφανίζει αξιολογήσεις πελατών για ακριβά προϊόντα αγορά (Spiegel Research Center, 2017)
  • Το 73% των καταναλωτών προτιμά τις γραπτές αξιολογήσεις πελατών από το σύστημα αξιολόγησης με αστέρια (Fan and Fuel, 2016)
  • Το 92% των πελατών δύσκολα διαθέτει χρήματα σε ένα προϊόν/ μια υπηρεσία, που δεν έχει καμία κριτική (Fan and Fuel, 2016)
  • Το 68% των αγοραστών πιστεύει περισσότερο τις αξιολογήσεις πελατών, όταν βλέπει σε μια σελίδα ένα μείγμα θετικών και αρνητικών κριτικών.

Τα customer reviews ήρθαν για να μείνουν

Όποιοι κι αν είναι οι αριθμοί οι ουσία είναι μία: Τα customer reviews ήρθαν για να μείνουν. Και όχι άδικα, καθώς είναι ένα πολύτιμο εργαλείο στα χέρια των καταναλωτών και των επιχειρήσεων φυσικά. Στο τέλος της ημέρας και οι δύο μεριές με τον σωστό τρόπο σκέψης είναι κερδισμένοι!

Πηγή φωτογραφίας άρθρου: Designed by Pexels

One Comment

Comments are closed.

Trending #cancel

Δεν υπάρχει τρέχον #cancel