Έρευνα αγοράς: Ο σύμμαχος του πορτοφολιού μας!

Designed by Freepik

Έρευνα αγοράς: Ο σύμμαχος του πορτοφολιού μας!

Αν το καλοσκεφτεί κανείς θα μπορούσε να παρομοιάσει κάποιος τους λογαριασμούς με τη λερναία ύδρα. Πας να καλύψεις τα νώτα σου από τη μια μεριά και εμφανίζονται υποχρεώσεις από την άλλη. Έτσι και ο καταναλωτής κάνει την έρευνα αγοράς για να εξοικονομήσει χρήματα από τη μια μεριά και του βγαίνουν έξοδα από την άλλη.

Σε ένα μείγμα καταναλωτικής φρενίτιδας και ενσυνείδητων επιλογών, ίσως πολλοί μπορούν να ταυτιστούν με την παρακάτω εικόνα. Είναι άνοιξη, λίγο δηλαδή πριν μπει το καλοκαίρι, που καίμε φουλ τα κλιματιστικά. Μια πελάτισσα προσπαθούσε να βρει πως να μην πληρώσει πολύ ρεύμα ξεκίνησε τη σχετική έρευνα αγοράς.

Μπήκε στη ρυθμιστική αρχή ενέργειας, έψαξε μέσα σε έναν χρόνο ποιοι ήταν οι πάροχοι, που βρίσκονταν σταθερά στο top 5 των φθηνότερων. Έψαξε άσχετα με τη θέση, αρκεί να βρίσκονταν σταθερά στην πεντάδα. Αν το κάνετε κι εσείς, θα διαπιστώσετε ότι 2 είναι σταθερά οικονομικοί, ενώ οι υπόλοιποι αλλάζουν τακτικά θέσεις.

Αφού έκανε αυτό κάθισε και σκέφτηκε, ότι πράσινο και κίτρινο τιμολόγιο αποκλείονται, γιατί μα ένας βομβαρδισμός, μα ένα εμπάργκο, μα η αυξημένη ζήτηση για ρεύμα το καλοκαίρι λόγω κλιματιστικών, θα ανεβάσσουν τις τιμές. Έτσι εφόσον έτυχε κι ένας από τους προαναφερθέντες παρόχους να έχει καλές τιμές στο μπλε, πήγε εκεί.

Τελειώνει το ένα, αρχίζει η εξερεύνηση για το άλλο

Την ίδια περίοδο έληγε το πρόγραμμα κινητής και ιντερνετ. Η πιο οικονομική εταιρεία στην αγορά αυτή την περίοδο, δεν είχε κάποιο συνδυαστικό πακέτο, εκτός αν έπαιρνε κάποιος πακέτο και για τηλεόραση. Ένσταση: Αν εγώ δε θέλω να βλέπω τηλεόραση, πρέπει επειδή θέλω να έχω τηλέφωνο να φορτωθώ και τηλεόραση;

Άλλη σημείωση εδώ: Τόσο ενδιαφέρον έχει η τηλεόραση, που την «πουλάνε» με το ζόρι!

Τέλος πάντων μετά και τη σχετική έρευνα αγοράς κι εδώ, βρήκε κάποια οικονομική προσφορά.

Για να τριτώσει η… έρευνα

Εκτός λοιπόν από ρεύμα και τηλέφωνο προέκυψε και νέα αλλαγή! Οι τράπεζες για να δεχτούν να κρατήσεις ανοιχτόν ένα λογαριασμό, σε χρεώνουν με ένα minimum ποσό. Το φθηνότερο από 0.60 λεπτά και λειτουργεί αυξητικά! Περίπου δηλαδή 7€/ χρόνο ανά άτομο. Βάλτε μερικούς εκατομμύρια λογαριασμούς και θα δείτε πώς με 0.60 λεπτά τον μήνα βγάζουν εκατομμύρια!

Αυτό με τις τράπεζες πέρασε λιγάκι στα απαρατήρητα, γιατί στο μεταξύ έτρεχε η καταναλώτρια να προλάβει. Να προλάβει την έρευνα αγοράς για:

  • Το ρεύμα,
  • Το τηλέφωνα,
  • Τα τρόφιμα,
  • Τις υπηρεσίες,
  • Τα ρούχα,
  • Τις δραστηριότητες,
  • Τις διακοπές,
  • Την υγεία,
  • Την παιδεία

Και ό,τι άλλο είναι αυτό που απασχολεί καθέναν μας καθημερινά.

Αξίζει τον κόπο!

Αυτό δεν αναιρεί βέβαια, ότι η έρευνα αγοράς και οι αξιολογήσεις είναι τα μοναδικά εργαλεία, που έχει στη διάθεσή του ένας καταναλωτής. Με τη βοήθεια αυτών παίρνει τις αγοραστικές αποφάσεις, που εξυπηρετούν τον προϋπολογισμό του. Ταυτόχρονα με τις αξιολογήσεις του στέλνει το κατάλληλο μήνυμα στους υπέρμετρα ακριβούς ή σε όσους δεν είναι σωστοί στην εξυπηρέτηση που προσφέρουν.

Γι’ αυτό και παραθέτουμε εδώ τον σύνδεσμο από το ΙΝΚΑ- Ινστιτούτο καταναλωτή, που εξηγεί αναλυτικά τα οφέλη που έχει η έρευνα αγοράς πριν τα ψώνια.

https://inka.support/%CE%AD%CF%81%CE%B5%CF%85%CE%BD%CE%B1-%CE%B1%CE%B3%CE%BF%CF%81%CE%AC%CF%82-a%CE%BD%CE%AC%CE%BB%CF%85%CF%83%CE%B7/

Αν πάλι έχετε κάνει τις επιλογές σας, κατόπιν έρευνας αγοράς, και είστε έτοιμοι να αξιολογήσετε, προχωρήστε τώρα!

Κι αν θέλετε πρώτα να ρίξετε μια ματιά στο τι γράφουν άλλοι, δείτε όλες τις αξιολογήσεις μας.

 

Image by Freepik

Trending #cancel

Δεν υπάρχει τρέχον #cancel