Οι Αξιολογήσεις πελατών αλλάζουν το καταναλωτικό τοπίο!
Η διάδοση θετικών εντυπώσεων ή οι αξιολογήσεις πελατών είναι κάποιοι αποτελεσματικοί, σύγχρονοι τρόποι να διαφημίσει κανείς την επιχείρησή του. Για αμέτρητους λόγους, που προφανώς θα επιχειρήσουμε να καταμετρήσουμε, είναι από τα πιο χρήσιμα εργαλεία για μια επιχείρηση. Ταυτόχρονα όμως αυτά τα δύο μέσα, μπορούμε κι εμείς ως καταναλωτές να υποστηρίξουμε. Τι σημαίνει αυτό και πώς είναι χρήσιμα; Ας δούμε ακολούθως.
Οι αξιολογήσεις πελατών για τις επιχειρήσεις
Γιατί οι αξιολογήσεις πελατών είναι χρήσιμες για τις επιχειρήσεις; Αρχικά επειδή είναι δωρεάν. Χωρίς να πληρώσει ένας επιχειρηματίας γι’ αυτό, καταγράφεται η θετική εντύπωση ενός ευχαριστημένου πελάτη. Ακόμη όμως και η καταγραφή αρνητικών εντυπώσεων είναι χρήσιμη. Μέσα από αυτές φαίνεται η νοοτροπία του επιχειρηματία και κατά πόσο μπορεί να διαχειριστεί αρνητικές κριτικές.
Επιπρόσθετα όταν υπάρχουν αρνητικές αξιολογήσεις (σε λογική βάση), ο επιχειρηματίας αντλεί χρήσιμες πληροφορίες για τις αδυναμίες του, προκειμένου να αλλάξει τα κακώς κείμενα. Επιπλέον κερδίζει και σε επίπεδο αξιοπιστίας, καθώς οι αγοραστές γίνονται (δικαίως) καχύποπτοι, όταν βλέπουν σε μια ιστοσελίδα μόνο θετικές αξιολογήσεις. Ως εκ τούτου δείχνει πιο ρεαλιστικό το προφίλ μιας επιχείρησης, που έχει ένα μείγμα θετικών και αρνητικών αξιολογήσεων πελατών.
Βρείτε εδώ την ιδανική αναλογία θετικών και αρνητικών customer reviews
Ας δούμε τώρα στον αντίποδα, γιατί συνιστούν χρήσιμα εργαλεία και για τους καταναλωτές.
Η αξία των customer reviews για τους αγοραστές
Όλοι έχουμε τη δυνατότητα να αξιοποιήσουμε τα customer reviews, αφού όλοι είμαστε αγοραστές. Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, είτε ως ελεύθεροι επαγγελματίες είτε ως υπάλληλοι, έχουμε αυτή την ιδιότητα. Κάθε φορά που διαθέτουμε τα χρήματά μας για την απόκτηση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας βιώνουμε μια καταναλωτική εμπειρία. Από το είδος της εξυπηρέτησης, που λάβαμε, εξαρτάται και η ποιότητα αυτής της εμπειρίας. Ας δούμε τις πιθανές εξελίξεις σε σχέση με τις αξιολογήσεις, που γράφουμε.
-
Θετική εμπειρία, θετικό customer review
Εφόσον ήταν θετική, αντίστοιχο θα είναι και το customer review που θα γράψουμε. Σε αυτή την περίπτωση συμβάλλουμε στο να διαδοθούν θετικές εντυπώσεις για έναν αξιόλογο επαγγελματία. Έτσι και άλλοι αγοραστές, σαν κι εμάς, θα μάθουν για την επιχείρηση κι εμείς με τον τρόπο μας τους ενισχύουμε.
-
Αρνητική εμπειρία, αρνητική αξιολόγηση
Εάν η εμπειρία που είχαμε ήταν αρνητική, θα είναι προφανώς και η αξιολόγηση. Μπορεί οι επιχειρηματίες να φοβούνται τις αρνητικές κριτικές, οι αγοραστές όμως όχι. Μάλιστα αρκετοί επιδιώκουν να τις διαβάζουν, καθώς θεωρούν, ότι μέσα από αυτές μπορούν να αποκτήσουν πολύτιμες πληροφορίες. Έπειτα όλοι οι άνθρωποι αγαπούν να μοιράζονται πληροφορίες για τις εμπειρίες τους. Ακόμη περισσότερο όταν αισθάνονται, ότι έτσι θα βοηθήσουν κι άλλους ανθρώπους να αποφύγουν μια κακή εμπειρία.
Από όποια σκοπιά κι αν δει κανείς τις αξιολογήσεις πελατών, συνειδητοποιεί πώς είναι προς όφελος και του επιχειρηματία και του αγοραστή.
Γράψτε κι εσείς την αξιολόγησή σας και δημιουργήστε όμορφες καταναλωτικές εμπειρίες!
Πηγή φωτογραφίας άρθρου: Designed by Pexels
[…] Ενδεικτικά είναι τα στοιχεία που δείχνουν πώς οι αξιολογήσεις πελατών αλλάζουν το τοπίο. […]