Κάθε υποψιασμένος καταναλωτής του σήμερα πριν την επόμενη αγορά του αναζητά στο διαδίκτυο τις κριτικές εταιρειών. Αυτές μπορεί να αφορούν στην αξιολόγηση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, τα συνηθέστερα δηλαδή για τα οποία ψάχνει κανείς. Οι εποχές όμως αλλάζουν το ίδιο και τα κριτήρια. Η αγοραστική εμπειρία ανάγεται πια σε πρωταρχικό παράγοντα επιλογής μιας εταιρείας για τις αγορές μας. Η εξυπηρέτηση πελατών έχει τη δύναμη είτε να δώσει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε μια επιχείρηση είτε να την οδηγήσει στον πάτο των προτιμήσεων του κοινού.
Σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα ευρήματα:
- Το 93% των πελατών διαβάζουν κριτικές στο διαδίκτυο πριν μια αγορά,
- το 45% μοιράζεται μια θετική αξιολόγηση, ενώ
- το εντυπωσιακό 95% βροντοφωνάζει τις αρνητικές κριτικές.
Μάλιστα ο κόσμος θέλει να μάθει όλες τις λεπτομέρειες για την έκβαση μιας αγοράς και τη σχετική εμπειρία. Δίνουν έμφαση σε πιθανά προβλήματα, στο πώς η επιχείρηση τα διαχειρίστηκε, καθώς και στο πως ανταποκρίνεται στα παράπονα πελατών.
Καλώς ήρθατε στην εποχή των αξιολογήσεων εταιρειών και του ενδυναμωμένου καταναλωτή!
Ζούμε σε μια εποχή, όπου κάθε άνθρωπος έχει δύναμη. Αυτή του η επιρροή πηγάζει από τη δυνατότητά του να αγοράζει. Ακόμη κι αν διαθέτει λίγα χρήματα, ο καταναλωτής της σύγχρονης εποχής είναι εκπαιδευμένος και ισχυρός. Ένα απλό #cancel αρκεί για να ρίξει στο ναδίρ μια εταιρεία. Γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο το να μοιράζεται κανείς κριτικές εταιρειών βοηθά τις επιχειρήσεις να βελτιωθούν, όπου παρουσιάζουν κενά. Την ίδια στιγμή με τη διάδοση μιας θετικής εμπειρίας βοηθάτε και άλλους να κάνουν τη σωστή επιλογή. Καθόλου τυχαίο λοιπόν, που όλο και περισσότεροι αναζητούν κριτικές εταιρειών πριν την επόμενη αγορά τους.
Γίνετε κι εσείς ο σύγχρονος, εκπαιδευμένος καταναλωτής!
Μοιραστείτε την κριτική σας!