Εκπτώσεις 2025: Ποιος είναι καλύτερος κυνηγός;

Designed by Freepik

Στις εκπτώσεις 2025 ποιο φύλο βρίσκει τα καλύτερα deals;

Δεν υπάρχει περίπτωση να ανοίξει κάποιος άρθρο για τις εκπτώσεις 2025 και να μη βρει κάτι για ακρίβεια, πόσα ξοδέψαμε τα Χριστούγεννα και τα γνωστά θέματα. Γι’ αυτό κι εμείς είπαμε να δούμε τις εκπτώσεις από μια άλλη οπτική. Αυτή του ποιος βρίσκει τα καλύτερα deals;

Ποιο από τα φύλα εντοπίζει εντοπίζει τις ευκαιρίες και για ποιο η online έρευνα είναι θέμα ηδονής; Η αλήθεια είναι, ότι καθένα από τα δύο φύλλα έχει τον τρόπο του και καθένα είναι χαρούμενο με αυτό.

Σημαντική διευκρίνιση προς αποφυγή παρεξηγήσεων: Όταν αναφερόμαστε στα δύο φύλα, το λέμε με τη βιολογική έννοια και βάση των επιστημονικών και στατιστικών ερευνών, που παραθέτουμε ακολούθως. Κι επειδή οι διαφορές των δύο φύλων εξιτάρουν ακόμη και την επιστήμη, εδώ θα δώσουμε μια επιστημονική χροιά σε πράγματα, που μάλλον ήδη γνωρίζουμε.

Οι ειδικοί λοιπόν επιχείρησαν να ερμηνεύσουν τα κίνητρα του ενός και του άλλου, όταν κάνουν ψώνια στις εκπτώσεις 2025. Οπότε τώρα ας δούμε, πως αποφασίζουν οι άνδρες, αν και τι θα ψωνίσουν; Ποια είναι τα κίνητρα των γυναικών;

Ψώνια στις εκπτώσεις: Ηδονισμός vs Πρακτικότητα!

Μπορείτε να μαντέψετε ποιος θα κάνει ψώνια στις εκπτώσεις 2025 για την κάλυψη πρακτικών αναγκών και ποιος επιδιώκει την ηδονή από το online shopping; Μάλλον οι περισσότεροι μπορούν, απλώς τώρα το απέδειξε και η επιστήμη! (1)

Σε μελέτη του Mediterranean Journal of Sciences του 2017, οι ερευνητές εντόπισαν πλήθος από διαφορετικά υποβόσκοντα κίνητρα, που επηρεάζουν τον τρόπο λήψης απόφασης των καταναλωτών. Από όλα αυτά, 2 τύποι ξεχωρίζουν:

1.       Τα πρακτικά: Ψωνίζουμε για να καλύψουμε μια ανάγκη.

Οι ερευνητές τα χαρακτήρισαν ως το συνειδητό κυνήγι μιας ηθελημένης συνέπειας. Με απλά λόγια ψωνίζουμε για να κάνουμε τη δουλειά μας.

2.       Τα ηδονιστικά: Αντλούμε ικανοποίηση από τα ψώνια

Σύμφωνα πάλι με τις έρευνες αυτού του τύπου τα ψώνια αφορούν εγγενείς συναισθηματικές αποκρίσεις. Πιο λιανά δηλαδή ψωνίζουμε γιατί μας αρέσουν τα ψώνια!

Οι άνδρες λοιπόν τείνουν θα κάνουν τα ψώνια τους στις εκπτώσεις 2025 βάσει λογικής και πρακτικής προσέγγισης των αναγκών τους. Πριν κάνουν μια αγορά θέλουν να γνωρίζουν, γιατί αγοράζουν το προϊόν και τι πρόβλημα θα λύσει. Επίσης θέλουν να ξέρουν τη λογική και την αξία του προϊόντος για να αγοράσουν. Εστιάζουν στην ουσία και ασχολούνται με το πως και κατά πόσο το προϊόν θα κάνει τη ζωή τους καλύτερη.

Οι γυναίκες έχουν ηδονιστικά κίνητρα για τα ψώνια στις εκπτώσεις 2025. Μπορείτε να αποδεχθείτε την εκδοχή της επιστήμης. Δηλαδή κάθε φορά, που αγοράζει πολλά πράγματα, γιατί είχαν μόνο 10€ ή 20€ το έκαναν ορμώμενες από τις εγγενείς συναισθηματικές αποκρίσεις τους!

Ή απλώς οι γυναίκες αγαπούν τα ψώνια και με τη βούλα της επιστήμης πια! Συχνά δίνουν έμφαση στην επωνυμία, το brand. Τι αντιπροσωπεύει; Τι σημαίνει να αγοράζεις το «χ» προϊόν από την τάδε εταιρεία; Τα προϊόντα με τι είδους lifestyle συνδέονται; Αν το βάζαμε σε φιλολογική βάση, θα λέγαμε, ότι οι γυναίκες ασχολούνται με το σημαινόμενο των αγορών, παρά με την πραγματική αξία των προϊόντων καθαυτών.

Κυνήγι ή γρήγορα κι εύκολα ψώνια;

Όσο παράδοξο κι αν φαίνεται, είναι και οι γυναίκες κυνηγοί… όταν μιλάμε για ψώνια στις εκπτώσεις 2025!

Οι Seock και Bailey διεξήγαν μελέτη για το πως κινούνται τα δύο φύλλα, όταν κάνουν αγορές στο διαδίκτυο. Τι ανακάλυψαν; Οι γυναίκες επισκέπτονταν περισσότερες ιστοσελίδες και έκαναν σύγκρισεις πιο επιμελώς σε σχέση με τους άνδρες.

Παρόλα υπάρχει και ένα ενδιαφέρον παράδοξο σε όλο αυτό. Οι γυναίκες είναι masters στο να εντοπίζουν προσφορές στις εκπτώσεις. Όμως οι άνδρες είναι πιο γρήγοροι και πιο αποτελεσματικοί όταν έρχεται η ώρα για ψώνια.

Ερώτηση ανακεφαλαίωσης:

Ποιος θα κάνει 30% περισσότερα κλικ σε σελίδες ηλεκτρονικού εμπορίου στις εκπτώσεις 2025; Αν τα ευρήματα των ερευνών επιβεβαιωθούν, οι γυναίκες!

Επομένως οι γυναίκες απολαμβάνουν την έρευνα. Αγαπούν το ταξίδι των αγορών. Κοιτούν διεξοδικά το προϊόν, καθώς απολαμβάνουν τη διαδικασία της αγοράς σε όλη της την έκταση. Σημαντικό επίσης είναι, ότι θέλουν να μοιραστούν τα ευρήματά τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αυτό το «κοιτάξτε τι βρήκα!», που πρέπει να το μοιραστούν.

Οι άνδρες από την άλλη είναι πιο πολύ της νοοτροπίας «ψεκάστε- σκουπίστε-τελειώσατε». Είναι τις εκπτώσεις.

Μείνετε συντονισμένοι, γιατί σε επόμενη ανάρτηση θα δούμε πως μπορείτε να βγείτε κερδισμένοι από την έρευνα αγοράς στις εκπτώσεις 2025. Προφανώς δεν μπορούμε να αποφύγουμε και κάποιο χρηστικό άρθρο για τα ψώνια, αφού τα χρήματά μας έχουν αξία! Ακόμη κι αν διαθέτουμε λίγα, ιδίως σε αυτή την περίπτωση.

Μέχρι τότε, μην ξεχάσετε να διαδίδετε τις εμπειρίες σας και να γράφετε τις αξιολογήσεις σας.

Θέλετε να δείτε τι γράφουν άλλοι; Δείτε όλες τις αξιολογήσεις μας.

 

(1)    Έρευνα για τη συμπεριφορά του καταναλωτή και πως τα ηδονιστικά και πρακτικά κίνητρα πίσω από τις αγορές, διαφέρουν ανάλογα τον πολιτισμό, την ικανοποίηση από τη ζωή.

Image by gpointstudio on Freepik

 

 

 

Trending #cancel

Δεν υπάρχει τρέχον #cancel