Μηχανικοί αυτοκινήτων αξιολογήσεις: Αν θες να βρεις, γράψε πρώτα!

Designed by Freepik

Μηχανικοί αυτοκινήτων αξιολογήσεις: Αν θες να βρεις, γράψε πρώτα!

Στα καλά του καθουμένου κι ενώ ετοιμάζεσαι για τη δουλειά ή να φύγεις για ταξίδι (ακόμα πιο εκνευριστικό!) θυμήθηκε το αυτοκίνητο να χαλάσει! Να ΄σαι τώρα κι εσύ και ψάχνεις μηχανικοί αυτοκινήτων αξιολογήσεις για να δεις σε ποιον θα το πας. Φυσικά βλαστημάς τον δικό σου μηχανικό, που μόλις πριν ένα μήνα το πήγες και σε ξεπέταξε ή σου είπε ότι όλα είναι καλά.

Να μην αναφερθούμε σε ‘κείνον, τον άλλον, που είπες κι εσύ μια φορά να αλλάξεις μηχανικό και σου έβαζε ραντεβού ένα μήνα μετά! Γιατί η αλήθεια είναι, ότι οι καλοί μηχανικοί είναι δυσεύρετοι και όταν τους βρεις, κλείνεις ραντεβού με αίτηση.

Εδώ στο experiencefirst.gr όμως είχαμε τη δική μας, ιδιαίτερη δημοσκόπηση για το πόσοι αναζητούν μηχανικοί αυτοκινήτων αξιολογήσεις. Ήταν τον περασμένο Οκτώβριο, που κάναμε μια ανάρτηση στο faceboοκ μας για τις αξιολογήσεις μηχανικών αυτοκινήτων. Και να ‘σου τα views και clicks που εκτινάχθηκαν στα ύψη.

Λογικό θα ισχυριστεί κάποιος, αφού τότε οι διακοπές έχουν τελειώσει και μαζεύουμε καμιά δεκάρα να πάμε για έλεγχο και συντήρηση. Άλλωστε με αυτή τη λογική κάναμε κι εμείς την ανάρτηση. Αυτό που παρατηρήσαμε όμως, είναι ότι ενώ όλοι αναζητούν μηχανικοί αυτοκινήτων αξιολογήσεις, λίγοι κάθονται να γράψουν!

Αν δε γράψεις, πως θα μάθεις;

Και να εξηγήσουμε πως δουλεύει το πράγμα είτε ψάχνεις απελπισμένα μηχανικοί αυτοκινήτων αξιολογήσεις είτε για οποιαδήποτε άλλη ειδικότητα. Συγκεκριμένα ας δούμε το παράδειγμα των μηχανικών. Αν καθένας μπαίνει και γράφει την εμπειρία του ή τι πρόβλημα έχει με την εξυπηρέτηση από έναν μηχανικό, όποιος διαβάζει αυτές τις αξιολογήσεις, θα βγάζει τα συμπεράσματά του. Έτσι θα είναι σε θέση να αποφασίσει ποιος του κάνει και ποιος όχι.

Παραδείγματα:

1)Ο οικονομικός

Υπάρχει ο μηχανικός, του οποίου η πελατεία είναι ας πούμε μέσου οικονομικού επιπέδου. Αυτό σημαίνει, ότι οι πελάτες του θέλουν απλώς τα βασικά για να κινείται το όχημα. Επομένως όταν πάει κάποιος, κάνει τα απαραίτητα και ξεμπέρδεψε με τα βασικά και με νόμο. Αν θέλεις το κάτι παραπάνω, κλείνεις ραντεβού.

2)Ο δυσεύρετος

Ο μηχανικός που δεν είναι να σου τύχει κάτι έκτακτο, γιατί ούτε με τάμα τον βρίσκεις. Ο καλός και ακριβοπληρωμένος –δίκαια- μηχανικός, που είναι διαρκώς γεμάτος. Σε αυτόν δεν πας, γιατί κάτι έκτακτο έκατσε, αλλά προληπτικά. Δηλαδή κανονίζεις τους περιοδικούς σου ελέγχους για να είσαι βέβαιος, πως ότι σου κάτσει ενδιάμεσα θα το δει και θα το διορθώσει έγκαιρα. Έτσι γλιτώνεις μεγάλες ζημιές.

3)Ο «νταξει για τώρα»

Έπειτα είναι εκείνος, που τα κουτσοβολεύει, ας τον πούμε ο «’νταξει-είσαι-για-τώρα». Και είναι ό,τι ακριβώς λέει και η περιγραφή. Εντάξει είσαι προς στιγμήν, αλλά πήγαινε και κάπου να σου φτιάξουν τη ζημιά, να ‘χεις το κεφάλι σου ήσυχο.

Στις παραπάνω κατηγορίες μπορείς να προσθέσεις τους χωρίς λόγο πανάκριβους, τους αμελείς που δίνουν προσοχή και αρκετούς άλλους. Όλα αυτά που περιγράφουμε εδώ αποτελούν τρόπο εξυπηρέτησης, που μπορείς να σχολιάσεις καταχωρώντας ‘μηχανικοί αυτοκινήτων αξιολογήσεις’.

Γιατί δεν αρκούν τα reviews στα social ή το website του μηχανικού;

«Ναι, αλλά έτσι δε βλέπω εγώ αξιολογήσεις, όταν τις χρειάζομαι!» ή «γιατί να μη γράψω στη σελίδα του δικού μου μηχανικού ξεχωριστά;» θα διερωτηθείς, εύλογα- θα πούμε εμείς. Η απάντηση είναι απλή.

Αναφορικά με το γιατί δεν αρκεί η ιστοσελίδα ή τα social media του μηχανικού σου

Έστω ότι μένεις στο Νέο Κόσμο, που έχει πολλά συνεργεία και αναζητά έναν καλό μηχανικό κάποιος που ζει ανατολικά/ δυτικά/ βόρεια/ νότια. Πως θα βρει τον μηχανικό σου χωρίς να γνωρίζει το ονοματεπώνυμο ή την επωνυμία της εταιρείας; Αντίθετα αν αναζητήσει μηχανικοί αυτοκινήτων αξιολογήσεις σε οποιαδήποτε μηχανή αναζήτησης θα εμφανιστεί και η δική σου αξιολόγηση.

Διαφορετικά θα είναι εμφανείς μόνο οι αξιολογήσεις μηχανικών, που είτε έχουν κάνει χορηγούμενη ανάρτηση στα social media ή εκείνοι που έχουν marketing στρατηγικές. Επίσης αν για οποιονδήποτε λόγο ο κύριος Ζουκερμπεργκ (της Meta ντε!) αποφασίσει για οποιονδήποτε λόγο να μπλοκάρει μια σελίδα ή να πουλήσει και να κλείσει τα social του, πάει και η σελίδα του μηχανικού σου και η αξιολόγηση!

Αν όμως έχεις γράψει σε μια ανεξάρτητη σελίδα την αξιολόγηση για μηχανικό αυτοκινήτων, τόσο η επωνυμία, στοιχεία επικοινωνίας και φυσικά τα σχόλιά σου για την αξιολόγηση, θα παραμείνουν αναρτημένα.

Να διαβάσω θέλω, όχι να γράψω!

Επιμένεις, ότι αναζητάς μηχανικοί αυτοκινήτων αξιολογήσεις στο διαδίκτυο για να διαβάσεις, όχι για να γράψεις. Δες το λοιπόν σαν την πολιτική και την ψήφο, όταν δεν πας να ψηφίσεις: βλέπεις άλλους να αποφασίζουν ποιος είναι καλός και ποιος όχι. Μην το γελάς! Και οι αξιολογήσεις σαν ψήφος είναι.

Ίσως διαβάσεις για κάποιον μηχανικό, που γνωρίζεις, ότι είναι εξαιρετικός κι εσύ να έτυχες πολύ κακής εξυπηρέτησης από τον ίδιο. Αν δεν πεις την εμπειρία σου, πως θα ξέρουν και άλλοι τι ισχύει για να διαμορφώσουν γνώμη και να πάνε ή να μην πάνε;

Τέλος και ίσως το σημαντικότερο. Οι αξιολογήσεις για όποιον κι αν είναι, αποτελούν κάτι σαν δίκτυο. Χτίζεται αργά και σταθερά. Οπότε για να μπορείς να διαβάσεις, θα πρέπει κι εσύ με τον τρόπο σου να συμμετέχεις.

Είσαι έτοιμος να γράψεις κι εσύ αξιολογήσεις για μηχανικούς αυτοκινήτων; Μπες εδώ και γράψε την εμπειρία σου!

Κι αν θέλεις να πάρεις μια ιδέα, πως γράφουν άλλοι τις αξιολογήσεις τους, δες όλες τις αξιολογήσεις.

Image by Freepik

Trending #cancel

Δεν υπάρχει τρέχον #cancel