Πως γράφω αξιολογήσεις: Τα 2 κορυφαία συστατικά μιας σωστής αξιολόγησης!
Είχες μια εκπληκτική εμπειρία αγοράζοντας ένα προϊόν ή μια υπηρεσία και θέλεις να το μοιραστείς με όλον τον κόσμο, αλλά απορείς πως γράφω αξιολογήσεις; Μην ανησυχείς! Σε συνέχεια και των προηγούμενων αναρτήσεων, όπως το Πως να γράψω αξιολογήσεις: Tip και παραδείγματα ή το Γιατί να γράψω αξιολογήσεις; Από ενδιαφέρον για τους άλλους! σου δίνουμε συμβουλές και παραδείγματα.
Έτσι θα μπορείς να γράψεις αξιολογήσεις, με τις οποίες θα βοηθήσεις να αναδειχθεί η αγαπημένη σου επιχείρηση. Γράφοντας θετικές αξιολογήσεις για μια επιχείρηση, βοηθάς στο να γίνει γνωστή μια επιχείρηση. Οι αξιολογήσεις άλλωστε και μάλιστα οι θετικές, κάνουν μια επιχείρηση να εμφανίζεται ψηλότερα στα αποτελέσματα της Google. Άλλωστε το 82% των καταναλωτών επισκέπτεται τις διαδικτυακές αξιολογήσεις για να αντλήσει πληροφορίες, σύμφωνα με έρευνα.
Κατά συνέπεια κάνοντας ορατή μια εταιρεία σε ευρύτερο κοινό βοηθάς στην ευημερία της. Αυτό με τη σειρά του σημαίνει, ότι συνεισφέρεις στο να παραμείνει ανοιχτή και εσύ να εξακολουθήσεις να πηγαίνεις εκεί. Αυτό ίσως είναι αρκετό κίνητρο να παρακάμψεις όποια ανησυχία σχετικά με το πως γράφω αξιολογήσεις. Άλλωστε έχεις και τα παρακάτω παραδείγματα για έμπνευση.
Πως γράφω αξιολογήσεις κάνοντας εποικοδομητική κριτική
Αν είχες μια αρνητική εμπειρία μην παραπονιέσαι απλά. Δώσε συγκεκριμένες, απτές πληροφορίες που η επιχείρηση θα αξιοποιήσει για τη βελτίωσή της. Για παράδειγμα, αν είχες κακή εμπειρία σε μια αισθητικό για τα νύχια, μην πεις απλώς, ότι η εξυπηρέτηση ήταν απογοητευτική.
Εξήγησε τι δε σου άρεσε και πρότεινε τρόπους με τους οποίους το εστιατόριο θα μπορούσε να βελτιωθεί. Κι αν το ερώτημα, πως γράφω αξιολογήσεις για περιποίηση άκρων, πλανάται στον αέρα, δες τα παραδείγματα.
Παράδειγμα θετικής αξιολόγησης: Επισκέφθηκα το «Ψ» μαγαζί περιποίησης άκρων. Μου άρεσε που ήταν καλά οργανωμένοι και δε χρειάστηκε να περιμένω πολύ ώρα, όπως συνηθίζεται, μέχρι να αναλάβουν εμένα. Η κοπέλα, που με ανέλαβε, ήταν πολύ καλή στη δουλειά της και από την εικόνα των νυχιών μου, με συμβούλεψε τι πρέπει να κάνω για να τα δυναμώσω.
Επίσης ασχολήθηκε να μου προτείνει σχέδια ή τεχνικές, που θα μπορούσα να κάνω. Τέλος δεν παρέλειψε τη σύντομη συνεδρία μασάζ των άκρων στο τέλος.
Παράδειγμα αρνητικής αξιολόγησης: Επισκέφθηκα το «Ψ» μαγαζί περιποίησης άκρων. Με ανέλαβαν τουλάχιστον 30 λεπτά μετά την ώρα του προκαθορισμένου ραντεβού μου. Η κοπέλα που με ανέλαβε λόγω βιασύνης τραυμάτισε τα χέρια και τα νύχια μου.
Πριν καλά καλά τελειώσουμε, είχε φωνάξει την επόμενη πελάτισσα για να ξεκινήσει με εκείνη. Η περιποίηση των άκρων δίνει την αίσθηση, ότι οι ειδικοί μας προσέχουν εξατομικευμένα και δεν αποκόμισα αυτή την αίσθηση, όταν όλα γίνονται βιαστικά.
Άλλο ειλικρίνεια, άλλο αγένεια
Συχνά οι άνθρωποι μπερδεύουν την ειλικρίνεια με την αγένεια. Αν λοιπόν απορείς πως γράφω αξιολογήσεις με ειλικρίνεια, η απάντηση είναι απλή. Γράψε τα πράγματα ως έχουν ψύχραιμα, αλλά και όσο το δυνατόν αμερόληπτα γίνεται. Είτε έχεις μια θετική ή αρνητική εντύπωση, μην είσαι υπερβολικ@ στον τρόπο που εκφράζεσαι.
Να είσαι ειλικρινής και σκιαγράφησε το σύνολο της εμπειρίας σου. Θυμήσου την εμπειρία σου από τη στιγμή, που έφτσας ως τη στιγμή, που έφυγες και περίγραψέ τη αναλυτικά. Αυτό θα βοηθήσει τους άλλους καταναλωτές να λάβουν μια σωστή απόφαση. Όπως έχουμε ξαναπεί το τι συνιστά καλή εξυπηρέτηση είναι υποκειμενικό. Κάτι που ενοχλεί έναν άνθρωπο, είναι αδιάφορο για κάποιον άλλο και τούμπαλιν.
Παράδειγμα θετικής αξιολόγησης: Επιλέγω τακτικά το συγκεκριμένο πρατήριο βενζίνης, όχι μόνο για την ποιοτική βενζίνη, αλλά και για το σύνολο της εξυπηρέτησης. Οι υπάλληλοι είναι ευγενικοί και τυπικοί πάντα. Μου βάζουν αέρα στα λάστιχα, όταν χρειάζεται.
Καθαρίζουν, αφού με ρωτήσουν, τα τζάμια και με ενημερώνουν για τα διαθέσιμα λιπαντικά αυτοκινήτων. Μάλιστα έχουν απαντήσει και σε απορίες μου σχετικά με τα λιπαντικά, που ταιριάζουν στο αμάξι μου. Όλα αυτά χωρίς να με καθυστερούν, αλλά όσο περιμένω να βάλω τη βενζίνη που ζήτησα.
Παράδειγμα αρνητικής αξιολόγησης: Επισκέφθηκα το πρατήριο της «Χ» εταιρείας στην τάδε οδό πριν μερικές μέρες. Δεν είχα πρόβλημα με τα καύσιμα μεν, αλλά οι υπάλληλοι από εξυπηρέτηση υστερούν. Συζητούσαν μεταξύ τους χωρίς να δίνουν σημασία στην ουρά των αμαξιών, που σχηματίστηκε χωρίς να είναι ώρα αιχμής. Τέλος δεν έδιναν καμία σημασία στο αμάξι.
Αν ακόμη έχεις ενδοιασμούς σχετικά με το πως γράφω αξιολογήσεις, άντλησε έμπνευση για αξιολογήσεις εδώ.
Από την άλλη αν είσαι έτοιμ@ να ακονίσεις τις νέες σου γνώσεις, ξεκίνησε γράφοντας αξιολογήσεις εδώ.
Πηγή φωτογραφίας άρθρου: Designed by Freepik