Πότε έχουν σημασία οι αξιολογήσεις;

Designed by <Image by freepik>

 Κεφάλαιο αξιολογήσεις: Πότε μετράνε περισσότερο;

Ψάξατε και βρήκατε επιτέλους αυτή την εκπληκτική συσκευή, που αν κάνει όσα λέει, είναι πραγματικά τέλεια. Η τιμή της όμως είναι λίγο ψηλή. Τι κάνετε; Αν διαβάζετε reviews πριν την αγορά, συγχαρητήρια! Μόλις απαντήσατε μόνοι σας και στο ερώτημα πότε έχουν σημασία οι αξιολογήσεις.

Ζούμε σε μια εποχή, που και το τελευταίο σεντ που δαπανάμε έχει αξία. Πολύ περισσότερο όταν μιλάμε για εκατοντάδες ή για κάποιες χιλιάδες ευρώ. Κανείς δε θέλει να δίνει τα χρήματά του σε κάτι, που δεν αξίζει τον κόπο.

Κάθε φορά που αγοράζουμε ένα καινούριο προϊόν, παίρνουμε ένα ρίσκο. Μπορεί να μην αξίζει τα λεφτά του ή απλώς να μην ταιριάζει σε μας. Όση έρευνα κι αν κάνει κάποιος, δεν υπάρχει τρόπος να είναι απόλυτα βέβαιος κάποιος, ότι το προϊόν θα τον καλύψει. Κι ενώ αυτό είναι ένα ρίσκο, που ανεχόμαστε όταν είναι φτηνό το προϊόν, τα πράγματα αλλάζουν, όταν πρόκειται για μια ακριβή αγορά.

Επομένως δεν αποτελεί έκπληξη ότι το 80% των καταναλωτών ομολογούν, ότι όσο πιο ακριβό είναι το προϊόν, τόσες περισσότερες αξιολογήσεις διαβάζουν. Διαπίστωση την οποία έκανε και το Northwestern University σε μελέτη του. Συγκεκριμένα βρήκε, ότι οι αξιολογήσεις έχουν ιδιαίτερο αντίκτυπο για αντικείμενο υψηλής εκτίμησης. Ως τέτοια ορίζονται τα αγαθά, η αγορά των οποίων ενέχει κάποιο ρίσκο, όπως η τιμή.

Fun fact: Έχετε κοροϊδέψει κι εσείς με φίλους σας εκείνους τους οικονομικά άνετους τύπους, που μετράνε και τα λεπτά των σεντς και δεν αφήνουν tips; Ε λοιπόν, μάθετε ότι –σύμφωνα και με την έρευνα, όσο πιο ακριβό είναι ένα προϊόν, τόσο περισσότερες αξιολογήσεις διαβάζουν αυτοί οι τύποι.

Πότε έχουν σημασία οι αξιολογήσεις σε σχέση με το κότος

Για ποσά από $0-$25,000 διαβάζει αξιολογήσεις το 73%

  • Από $26,000-$50,000 το 79%
  • Για $51,000-$75,000 το 81%
  • Για ποσά από $76,000-$100,000 το 82% και τέλος
  • Από $100,001 και πάνω το 84%

Πόσες αξιολογήσεις διαβάζουν GenZ, Millenials και Boomers?

Μετά το πότε έχουν σημασία οι αξιολογήσεις, γεννάται το ερώτημα, κατά πόσο τις αξιοποιεί κάθε γενιά. Οι GeZeders διαβάζουν αξιολογήσεις κατά 93% και τους ακολουθούν οι Millenials σε ποσοστό 86%. Αντίθετα λίγο πιο σκεπτικοί απέναντι στα reviews είναι όσοι ανήκουν στη GenX με το 78% να διαβάζει reviews, ενώ οι Boomers δεν πάνε τόσο πίσω όσο θα νόμιζε κανείς. Το 70% αυτών διαβάζει αξιολογήσεις πριν κάνει μια αγορά.

Για ποιες κατηγορίες προϊόντων διαβάζουμε περισσότερες αξιολογήσεις;

Στο πότε έχουν σημασία οι αξιολογήσεις υπάρχει ένας αστερίσκος. Δεν είναι μόνο το κόστος ενός προϊόντος, αλλά και συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων για τις οποίες, οι καταναλωτές διαβάζουν reviews.

Πρώτες στον κατάλογο των αξιολογήσεων βρίσκονται οι ηλεκτρικές συσκευές και οι υπολογιστές. Για την ακρίβεια το εντυπωσιακό 95% ψάχνει αξιολογήσεις, όταν πρόκειται να αγοράσει τέτοιου τύπου συσκευές. Λογικό, αν σκεφτεί κανείς, ότι αυτά τα αγαθά κοστίζουν αρκετά, κάτι που επιβεβαιώνει και την παραπάνω διαπίστωση σχετικά με τις τιμές και τις αξιολογήσεις.

Ας δούμε παρακάτω πόσοι καταναλωτές διαβάζουν αξιολογήσεις ανάλογα με τον τύπο του προϊόντος, που σκοπεύουν να αγοράσουν.

  • Το 87% διαβάζει αξιολογήσεις, όταν πρόκειται να αγοράσει λευκές συσκευές όπως κουζίνες και ψυγεία.
  • Ιδιαίτερα υψηλό είναι και το ποσοστό των αξιολογήσεων, όταν πρόκειται για προϊόντα ομορφιάς και υγείας, καθώς φτάνει το 83%.
  • Στα ίδια επίπεδα περίπου κινείται το κοινό προκειμένου για αγορά υπολογιστών (81%), για ρούχα στο 75%, για παπούτσια στο 68%, για είδη σπιτιού και κήπου 67%, για παιχνίδια 54%, για ψιλικά 42% και για βρεφικά είδη 40%.

Αν θέλετε κι εσείς να ενημερωθείτε πριν την επόμενη αγορά σας, διαβάστε όλες τις αξιολογήσεις μας.

Αν πάλι έχετε κάτι να μοιραστείτε, γράψτε τα reviews σας.

 

Image by Freepik

Trending #cancel

Δεν υπάρχει τρέχον #cancel