Ιραλνδοί και Αμερικανοί στηρίζουν επιχειρήσεις κοντά τους! Τι λένε οι αριθμοί;
Οι Ιρλανδοί «ψάχνουν τοπικά» και οι Αμερικανοί έχουν τα «Small Business Saturdays». Και τι σκοπό έχουν όλα αυτά; Την ικανοποίηση των όλο και περισσότερων πελατών, που σελίδες για αξιολογήσεις επιχειρήσεων κοντά τους. Πόσοι είναι αυτοί οι διαρκώς αυξανόμενοι πελάτες, που αποφασίζουν να ψωνίσουν τοπικά; Πάνω από 80% στο εξωτερικό!
Είναι χαρακτηριστικά τα αποτελέσματα έρευνας, που έκανε η Ιρλανδία για να δει τι καρπούς απέφερε η καμπάνια «Look for local»:
- 85% πιστεύουν, ότι οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται ψηφιακά είναι τώρα περισσότερες από ποτέ
- 83% είχαν την πρόθεση να στηρίξουν περισσότερες τοπικές αναζητώντας πρώτα που σελίδες για αξιολογήσεις επιχειρήσεων κοντά τους
- Οι καταναλωτές συρρέουν στις τοπικές επιχειρήσεις, αφού δουν ή παρακολουθήσουν σχετικές καμπάνιες
Και οι Αμερικανοί στηρίζουν επιχειρήσεις κοντά τους
Στην ίδια λογική στρέφεται και το Αμερικανικό κοινό, που θέλει να δει τις γειτονιές του να ακμάζουν. Σύμφωνα με έρευνα του εμπορικού ιστοτόπου χονδρικής Faire, να τι κάνει τους Αμερικανούς να αναζητούν σελίδες για αξιολογήσεις επιχειρήσεων κοντά τους, ώστε να ξέρουν ποιες να διαλέξουν.
- Αρχικά το Αμερικανικό κοινό είναι διατεθιμένο να ξοδέψει κάτι παραπάνω από 2000$/ χρόνο προκειμένου να δουν τις τοπικές επιχειρήσεις να ευημερούν. Με άλλα λόγια προτίθενται να ξοδέψουν 150$/ μήνα για να στηρίξουν την τοπική αγορά. Μάλιστα όχι απλώς σκοπεύουν να δώσουν κάτι παραπάνω, αλλά βάσει της έρευνα θα διένυαν απόσταση 30 λεπτών (με το αμάξι) για να ψωνίσουν από κοντινά τους καταστήματα.
- Πάνω από 65% των Αμερικανών επισκέπτονται τους κεντρικούς δρόμους με τα τοπικά καταστήματα.
- Σχεδόν το 75% αντικρίζοντας το «λουκέτο» σε τοπικές επιχειρήσεις αισθάνονται θλίψη, ανησυχία, ενοχές ή θυμό.
- Οι τοπικές επιχειρήσεις είναι τόσο σημαντικές για τους καταναλωτές, που το 85% υποστηρίζει, ότι αν ένας υποψήφιος για τις εκλογές στηρίξει τις μικρές επιχειρήσεις, είναι διατεθιμένοι να τον ψηφίσουν.
- Παρά τον αντίκτυπο του πληθωρισμού και τις συνέπειες της πανδημίας τα τελευταία χρόνια σχεδόν το 80% των ερευνών σε καταναλωτές, μαρτυρούν ότι τα τοπικά μαγαζιά είτε αναπτύσσονται ή παραμένουν σταθερά.
Έχει ο γείτονας, έχω κι εγώ
Η λογική της αναζήτησης για σελίδες με αξιολογήσεις επιχειρήσεων κοντά τους είναι απλή: η στήριξη της τοπικής οικονομίας. Φαίνεται ξεκάθαρα πια στην Αμερικανική οικονομία, ότι οι τους επηρέασαν πολύ οι καθυστερήσεις στην αλυσίδα προμηθειών εξαιτίας της πανδημίας. Παρά την υποτιθέμενη κόντρα τους, μην ξεχνάμε ότι η χώρα που υπήρξε πρώτη στις εισαγωγές από την Κίνα είναι η Αμερική. Συνθήκη που η πανδημία και η στροφή στις τοπικές επιχειρήσεις ήρθε να αλλάξει.
Η στήριξη αυτή δεν είναι μόνο στα λόγια, αλλά και οι έμποροι την εισπράττουν σύμφωνα με τα λεγόμενα του 85% αυτών. Εντυπωσιακό είναι ότι το 90% των εμπόρων υποστηρίζουν, πως οι κοινωνίες στηρίζουν τις μικρές επιχειρήσεις περισσότερο από τις μεγάλες πολυεθνικές στη γειτονιά τους.
Ποιες γενιές αναζητούν σελίδες για αξιολογήσεις επιχειρήσεων κοντά τους;
Το 70% της GenZ και το 69% των Millenials είναι πρόθυμοι να αναζητήσουν πιο συχνά σελίδες για αξιολογήσεις επιχειρήσεων κοντά τους για να κάνουν τα ψώνια τους.
Επίσης 60% των Millennials και 59% της Gen Z προτρέπουν συγγενείς και φίλους να ψωνίζουν από τοπικές επιχειρήσεις.
Σχεδόν το 55% των δύο γενεών σκοπεύουν να κάνουν τα ψώνια των διακοπών από τις τοπικές επιχειρήσεις.
Τέλος η στήριξη και των δύο στις τοπικές επιχειρήσεις θα επηρεάσει την ψήφο τους στις φετινές εκλογές. 90% της Gen Z και 86% των Millennials δήλωσαν, ότι θα στηρίξουν υποψήφιους γερουσιαστές, που παρουσιάζουν στις προεκλογικές εκστρατείες τους ολοκληρωμένο σχέδιο στήριξης των τοπικών επιχειρήσεων.
Ο τζίρος των τοπικών επιχειρήσεων αυξάνεται περισσότερο από το ΑΕΠ!
Η εταιρεία PYMNTS μαζί με την American Express δημοσίευσαν την έκθεση “B2B and Digital Payments Tracker®. Η έκθεση λοιπόν αποκάλυψε, ότι 72% των καταναλωτών αναζητούν σελίδες για αξιολογήσεις επιχειρήσεων κοντά τους για τα ψώνια των γιορτών. Γιατί αυτό είναι ενθαρρυντικό; Επειδή το αντίστοιχο ποσοστό το 2022 ήταν 65%.
Από την άλλη το “Small Business Week Report”, που δημοσιεύθηκε τον Απρίλιο του 2024 τα κέρδη μικρομεσαίων επιχειρήσεων αυξήθηκαν κατά 6%, την ώρα που το ΑΕΠ (Ακαθάριστο Εθνικό Προϊόν- τα συνολικά έσοδα δηλαδή της Αμερικής) αυξήθηκε μόλις κατά 5.7%. Αυτό φανερώνει, την όλο και μεγαλύτερη μερίδα καταναλωτών που κερδίζουν οι συνοικιακές και οικογενειακές επιχειρήσεις. Για τα πρακτικά να πούμε, ότι πριν δύο χρόνια η διαφορά αυτή (ΑΕΠ- τζίρος μικρών επιχειρήσεων) ήταν τετραπλάσια!
Ωστόσο όπως οι Ιρλανδοί προχώρησαν σε καμπάνιες για τα ψώνια από τοπικές επιχειρήσεις, προχωρούν σε αντίστοιχες κινήσεις και στην Αμερική. Για παράδειγμα έχουν καθιερωθεί τα τελευταία χρόνια τα Small Business Saturday. Έρευνες και έμποροι επιβεβαιώνουν, ότι μετά από αυτές τις καμπάνιες όλο και περισσότεροι αναζητούν σελίδες για αξιολογήσεις επιχειρήσεων κοντά τους. Κάτι που φαίνεται στα ταμεία τους, όταν οι ντόπιοι τους επιλέγουν για τα ψώνια τους.
Εσείς γνωρίζετε τι επιχειρήσεις έχετε κοντά σας; Αν όχι ρίξτε μια ματιά σε όλες τις αξιολογήσεις μας.
Αν πάλι θέλετε να γράψετε τις δικές σας αξιολογήσεις, κάντε το εδώ!
Image by Freepik